حرکت بحرینی‌ها به سوی میدان اللؤلؤه + عکس

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، تظاهرات "لبیک یا بحرین" امروز با حضور بیش از ۵۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم این کشور درحال برگزاری است.

مردم بحرین برای تأکید بر پایبندی به انقلاب خود، اکنون درحال حرکت به سوی میدان اللؤلؤه، در منامه هستند.

این تظاهرات به دعوت آیت الله شیخ عیسی قاسم رییس شورای علمای بحرین، و همزمان با سالگرد اشغال بحرین به دست نیروهای نظامی سعودی برگزار می شود.

درحالیکه اخیرا شاه بحرین معترضان در این کشور را گروه اندکی خوانده بود، تظاهرات امروز با حضور بیش از ۵۰۰ هزار نفر ثابت کرد که این انقلاب خواست اقشار مختلف مردم بحرین است.

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی خواستار تغییر رژیم آل‌خلیفه، خروج فوری اشغالگران سعودی و آزادی بازداشت شدگان سیاسی شدند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم پس از نماز جمعه منطقه الدراز، که با حضور بی سابقه هزاران نفر برگزار شد، به جمع تظاهرکنندگان ملحق شد.


امروز همچنین در استرالیا و عراق، مردم در حمایت از انقلاب مردم بحرین تظاهرات کرده و خواستار خروج فوری اشغالگران سعودی از این کشور شدند.


همزمان با پخش مستقیم تظاهرات و فعالیتهای مردم در تظاهرات "لبیک یا بحرین" امروز، برنامه های شبکه العالم در ماهواره های هات برد و آتلانتیک برد ۲ در مدار نایل ست، به شدت هدف امواج پارازیت قرار گرفت.