شادی غیر اسلامی ملی‌پوشان ایران در چین!

افكار نيوز: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت: حسین عسگری و قادر میزبانی باید پاسخگوی رفتار خود در تور دورچرخه سواری چین باشد. به گزارش مشرق ، علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با انتقاد از رفتار غیر حرفهای حسین عسگری و قادر میزبانی در مسابقات دوچرخه سواری چین از احضار این دو ملیپوش به کمیته انضباطی خبر داد و در این باره گفت : همه ورزشکاران ایران موظفند در مسابقات بینالمللی شئونات اسلامی را رعایت کنند و متاسفانه این موضوع در رقابتهای چین رعایت نشد .
به نوشته شبکه ایران، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد: کمیته انضباطی فدراسیون به مسائل به وجودآمده در تور چین رسیدگی خواهد کرد و متاسفانه این افراد با رفتار ناشایست که در شان بهترین دوچرخه سواران ایران و آسیا نبود از خود نشان دادند که ما هم متوجه این موضوع شدیم.
وی تصریح کرد: کمیته انضباطی فدراسیون به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و همه کسانی که این رفتارها را از خود نشان دادند باید پاسخگو باشند.
براساس اعلام منابع خبری، اسپانسر اصلی این مسابقات یک شرکت مشروب‌سازی بوده است که در پایان هر دور از مسابقات این شرکت کالای خود را به قهرمانان آن مرحله اهدا می‌کرد؛ رکاب‌زنان ایرانی حاضر در این مسابقات که روی سکو رفتند در اقدامی خلاف شئونات اسلامی با دریافت کالای تولیدی این شرکت در برابر دوربین‌های حاضر با این محصول عکس یادگاری گرفتند(!).
انتشار عکس‌های این رفتار غیر اسلامی از سوی ملی‌پوشان تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در این مسابقات بازتاب وسیعی در رسانه‌های مختلف داشت تا مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران با احضار آنها به کمیته انضباطی زمینه برخورد جدی با آنها را فراهم کنند.
رفتار دور از شان و غیر اسلامی بازیکنان ملی‌پوش تیم دوچرخه‌سواری ایران در این رقابت‌ها سوالات بسیار زیادی را نزد افکار عمومی به وجود آورده و اهالی ورزش منتظر برخورد جدی مسوولان با این بازیکنان متخلف هستند.

انتهای پیام / ب.