به گزارش افکار نیوز، محمدرضا يزدان پناه (از همكاران فراري روزنامه هاي زنجيره اي) ضمن انتشار اين مطلب در گويانيوز نوشت: تلويزيون رسا تا اطلاع ثانوي تعطيل شد. نكته جالب توجه درباره خبر توقف پخش برنامه هاي تلويزيون رسا اين بود كه مسئولان آن حتي از تأييد و اعلام رسمي اين خبر خودداري كرده اند و خبر تعطيلي رسا توسط سايت جرس كه نزديك ترين رسانه اينترنتي به ديدگاه هاي گردانندگان رسا است، اعلام شده است.
وی اضافه می کند: تأسیس و آغاز به کار تلویزیون رسا در فضای خبری و سیاسی اتفاق مهمی بود. خبر تاسیس تلویزیونی که قرار بود و وعده داده بود دیدگاه های متنوع و مختلف را نمایندگی کند، با استقبال طرفداران جنبش سبز روبرو شد. اما مدتی پس از آغاز به کار این شبکه دیگر خبری از آن هیاهوی نخستین نبود. ضعف مفرط در برنامه سازی، کیفیت نازل بخش های خبری که صرفاً به روخوانی اخبار سایت های سبز می پرداختند، استفاده نکردن از نیروهای حرفه ای، پایین بودن کیفیت تصاویر و به طور کلی در نظر نگرفتن معیارهای ضروری حرفه ای و مدرن بین المللی برای راه اندازی و ادامه کار یک تلویزیون ماهواره ای، باعثشد تا در حضور غول های رسانه ای رسا جای چندانی در خانه مخاطبان ایرانی پیدا نکند.
همکار سابق نشریات زنجیره ای در پایان نوشت: خبر تعطیلی رسا بی شک متأثرکننده و دردناک است. اعلام تعطیلی این تلویزیون، پس از شرکت سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس که شکست مدیریت اصلاح طلبانه دوم خردادی بر بخش سیاسی جنبش سبز به شمار می آید، شکست همین مدیریت در بخش رسانه ای جنبش سبز نیز محسوب می شود.
ظريفي با اشاره به شكست ها و ناكامي هاي پي درپي فتنه گران در آستانه نوروز امسال مي گفت؛ عيد امسال اصحاب فتنه با اين ترانه سنتي حاجي فيروز همنوا مي شوند كه بشكن بشكنه! بشكن!