فساد جنسی در بین صهیونیست ها

به گزارش افکارنیوز به نقل از صراط، به طور کلی می توان رفتار صهیونیست ها را اینگونه توجیه نمود که ‏جامعه ‏ای که پایبند به یک سری اصول و مبانی اخلاقی و الهی باشد، همواره برای پیاده سازی برخی سیاست ها ‏مشکل دارد و برای از بین بردن این مانع باید جامعه را هر چه بیشتر سرگرم نیاز های شهوانی خود کرد تا با دیگر امور زیاد سرو کاری نداشته باشند .

در این میان نباید از این نکته غافل ماند که این سیاست آنقدر گسترده است که دامن خاخامهای صهیونیست را هم گرفته، نظیر خاخامی که درسال ۱۹۹۷ به علت فساد اخلاقی در حین پرواز هواپیما در فرودگاه نیویورک دستگیرشد و یا صهیونیست‏هایی که با هویت یهودی خود، همجنس بازی را در آمریکا رواج‏ می ‏دهند و در تظاهرات همجنس بازان نیز شرکت می کنند.

به طور کلی با مطالعه ای ساده بر روی برخی قوانین صهیونیست‏ ها به این حقیقت تلخ دست پیدا خواهیم کرد که این گروه نژاد پرست همواره سعی دارد با بی بند و بار کردن جامعه و تضعیف روحیه جمعی افراد، گامی اساسی را برای نابود ساختن ایمان انسانی به خدا بر دارد، تا به سادگی سلطه ای همه جانبه بر آنها پیدا کند.

آمارها از وضعیت فساد اخلاقی در بین سران رژیم صهیونیستی و خاخامها در سالهای گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد که بیشتر آنها در نهادهای مختلف دولتی اسرائیل شکل گرفته است. در همین رابطه «کمیته حقوق کودکان» پارلمان اسرائیل(کنست) چندی پیش با ارائه گزارشی عنوان می دارد که درصد قابل توجهی از کودکان اسرائیلی، توسط خاخام ها و همکلاسی های خود مورد تعرض و سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.

براساس داده های " مرکز خدمات روانی وزارت آموزش و پرورش اسرائیل " نیز در سال ۲۰۱۰،۶۲۷مورد تجاوز جنسی به کودکان توسط همسالانشان و یا معلمانشان که اکثر آنان خاخام هستند گزارش شده است. داده های این مرکز همچنین بیانگر افزایش تعداد گزارشات مربوط به ارتکاب تخلفات جنسی در میان افراد زیر سن قانونی توسط خاخام ها از سال ۲۰۰۹تا سال ۲۰۱۰ است.

محافل خبری، گسترش فساد اخلاقی و مالی در میان مسئولان رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر را عامل بی اعتمادی اسراییلی ها نسبت به مسئولان خود می دانند و سازمان های حقوق بشر پی درپی رژیم اشغال گر قدس را به عنوان یک رژیم غیر اخلاقی و اجتماعی معرفی می کنند. یک مرکز پژوهش های اسرائیلی در سرزمین های اشغالی بررسی کرده در این کشور از هر پنج زن یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و از هر سه زن یک نفر به شکل های مختلف متحمل آزار جنسی می شود.



از مواردی که سران و علل خصوص خاخام های یهودی – اسرائیلی زنان و کودکان را مورد آزار جنسی قرار داده اند:

- خاخام ۷۰ ساله صهیونیست که به چندین دختر نابالغ تجاوز کرده است و به همین دلیل از سوی پلیس فرانسه دستگیر و روانه زندان شد.

- یکی از دانش آموزان سابق مدارس حریدی(تندروی مذهبی) از یک مدیر مدرسه مذهبی دخترانه(یک حاخام یهودی) به دلیل تجاوز جنسی به خود و سایر دانش آموزان دختر، شکایت کرد.

- در ماهای پیش نیز روزنامه اسرائیلی هاآرتص از تجاوز خاخام «مردخای موتی ایلون» بزرگ ترین خاخام صهیونیست، به کودکان خبر داد.

- سال گذشته پلیس اسرائیل دو خاخام جوان افراطی را به اتهام قاچاق مقدار قابل توجهی کوکائین از برزیل که ارزش مالی آن دو میلیون دلار بود، بازداشت کرد.

- ۲۱ آکوست ۲۰۱۱ نیز یک خاخام صهیونیست به جرم تجاوز به سه دختر و کتک زدن برادر آنها در کنیسه بازداشت شد.

- ۱۱ اگوست ۲۰۱۱ پلیس اسرائیل با ارائه مدارک کافی، محاکمه یک خاخام ارشد صهیونیست را که به افراد زیردست خود تجاوز کرده بود، خواستار شد.

- روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، یک خاخام یهودی رئیس بخش دینی یک مدرسه در شمال سرزمین های اشغالی به اتهام تجاوز به سه کودک دانش آموز(دو دختر و یک پسر) ۱۴ ساله بازداشت شده است.

- دان جبرئیل " یکی دیگر از خاخام های صهیونیست نیز به اتهام تجاوز به سه کودک دانش آموز به دو سال و نیم حبس محکوم شده است.

وی که از ساکنان شهر هرتزلیا است سه کودک را که نزد وی تورات می آموختند فریفت و آنها را به مکانی دور از انظار برد سپس با خوراندن مشروب، در حالی که کودکان مست بودند، به آنها تجاوز کرد.

- یک زن ۳۷ ساله نیز که برای طلب برکت به خانه خاخام ۶۱ ساله صهیونیست مراجعه می کرد چند ماه توسط این خاخام مورد سوء استفاده جنسی قرار می گرفت ولی این زن زمانی علیه خاخام شکایت کرد که خاخام از او خواست برای کسب برکت، خود را در اختیار چند تن از دوستانش نیز قرار دهد.

- روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت؛ ۳ زن و ۳ کودک مورد تجاوز رهبران یک فرقه مذهبی یهودی تحت عنوان «فرقه اورشلیم» قرار گرفتند. همچنین شکایاتی مبنی بر تنبیه، شکنجه، شلاق زدن و آزار جنسی علیه افراد فوق الذکر صورت گرفته است. در یکی از این شکایات، کودکی که بی اجازه به آشپزخانه رفته بود، مورد تجاوز قرار گرفت و موظف گردید که مدت یک هفته را با بدنی عریان سپری کند.

موضوع فساد اخلاقی این رژیم بگونه ای است که بر اساس گزارش ها ونتایج نظرسنجی های منابع صهیونیستی منتشرشده در رژیم صهیونیستی، بسیاری از سیاسیون و حتی مردان مذهبی این رژیم(خاخام ها) درگیر فسادهای اخلاقی و سوء استفاده از زنان هستند. افشای فساد و رسوایی اخلاقی خاخام های صهیونیست که از دین یهود، به عنوان سرپوشی برای رسیدن به امیال و اهداف خود استفاده می کنند، بر میزان بی اعتمادی به مقامات دینی صهیونیستی افزوده است.

آمار تجاوزهای جنسی در بین سیاستمداران و خاخام های این رژیم به حدی افزایش پیدا کرده است که زنان کنست رژیم‌صهیونیستی خواستار برخورد شدید با این اشخاص شدند. در حالی این رسوایی ها اتفاق افتاده که، سران و رهبران دینی این رژیم اشغال گر جوامع اسلامی را فاسد و متهم به موارد گوناگون نقص حقوق بشر می نمایند.

باید افزود، تمامی این اتهامات که به سران و خاخام های یهود نسبت داده شده است توسط این رژیم فاش و به اثبات رسیده است، در حالی که رهبران این رژیم جعلی در تمامی سخنرانی ها، همایش ها و مجامع بین المللی توسط شبکه های مختلف براجرای دمکراسی اجتماعی در بین رهبران و سیاست مدارانشان تأیید می کنند، فساد اخلاقی رو به رشد و فراگیر شدن در بین خاخام ها و رهبران دینی آنها که به وضوح قابل مشاهده می باشد را کتمان می کنند. /