به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، متن نامه ارسالی باشگاه نفت تهران به علی کفاشیان که در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری مهر قرار گرفته است، بدین شرح است:" احتراما، ضمن تبریک به جنابعالی در ابقا مسئولیت عطف به نامه شماره ۴۸۱۵/۱۱۰ موضوع ۲۲/۱۲/۹۰ سرپرست سازمان لیگ برتر مبنی بر تغییر زمان دیدار نفت تهران با پرسپولیس، موارد ذیل قابل بررسی و تامل جدی است.

۱ - اصولا تغییر زمان مسابقه آن هم سه روز قبل از برگزاری بدون اطلاع و موافقت باشگاه میزبان " نفت تهران " حرکتی غیر حرفه ای و قانونمند نیست و به نوعی بی‌حرمتی به این باشگاه تعبیر می‌شود.

۲ - آیا هیئت رئیسه محترم سازمان لیگ برتر که چنین تصمیمی را می‌گیرد آن هم سه روز قبل از مسابقه نباید نقطه نظر میزبان " نفت تهران " را جویا شود، آیا هیئت رئیسه محترم سازمان لیگ برتر نمی‌داند آماده سازی، تجهیز، اسکان " هتل " و موارد مرتبط بدون اطلاع این باشگاه چه مشکلات و تبعاتی را برای این باشگاه حادثمی‌‎کند.

۳ - با اینگونه برنامه‌‍ریزی و تصمیمات عجولانه و غیرمنطقی واقعا عنوان لیگ حرفه‌ای معنا و مفهومی پیدا می‌کند.

۴ - به نظر می‌رسد با باشگاه‌های سازنده‌ای همانند نفت تهران که در حال حاضر ۶ بازیکن در رده‌های سنی بزرگسالان و امید به تیم ملی معرفی کرده‌است، همانند باشگاه درجه ۲ و ۳ رفتار می‌‍شود.

بهتر حال ضمن احترام به حضرتعالی و تمامی عوامل سازمان لیگ برتر این باشگاه مخالفت خود را با تغییر زمان مسابقه اعلام و انتظار دارد جنابعالی با قاطعیت از ایجاد تبعیض و شائبه جانبداری از بعضی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر جلوگیری و در اسرع وقت نتیجه را به این باشگاه منعکس فرمائید، بدیهی است در صورت عدم تجدید نظر در این تصمیم این باشگاه از انجام این دیدار خودداری و مسئولیت آن به عهده سازمان لیگ برتر است.

متن نامه سازمان لیگ به باشگاه نفت تهران برای تغییر زمان دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌هایس کشور به شرح زیر است: