به گزارش افکارنیوز به نقل از بولتن، این معاون فعلی دانشگاه آزاد در اول بهمن سال ۱۳۷۵ با مدرک فوق لیسانس و مرتبه دانشگاهی مربی در دانشگاه آزاد استخدام می شود.



وی بعد از مدتی ادعای داشتن دکتری می کند و رتبه علمی وی به استادیاری ارتقا می یابد.

دانشگاه آزاد اخیرا از این مقام مسئول می خواهد که مدرک دکتری خود را ارائه کند که نامبرده بجای مدرک دکتری، حکم استخدامی مخصوص اعضای هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) را ارائه می کند.

طبق این حکم استخدامی، نامبرده از اول مهر ۱۳۷۷ با داشتن مدرک دکتری در رشته فلسفه در دانشگاه امام حسین استخدام شد.

جالب اینجاست که در این حکم اسخدامی بدون آنکه نامی از دانشگاه محل تحصیل نامبره ذکر شود، قید شده که نامبرده مدرک دکتری را در سال ۱۳۷۴ اخذ کرده است. این درحالی است که وی در سال ۱۳۷۵ با مدرک فوق لیسانس، در دانشگاه آزاد استخدام شد.



مسئولین دانشگاه آزاد برای صحت و یا سقم مدرک دکتری و این حکم استخدامی دانشگاه امام حسین(ع)، چند بار از این دانشگاه استعلام می کنند، که این دانشگاه حکم را تائید نمی کند و صحت مدرک این مقام مسئول زیر سوال می رود و از سوی معاون آموزشی دانشگاه آزاد پیگیریهای لازم انجام می شود.

دکتر حسن احدی معاون آموزشی دانشگاه آزاد در سوم اسفند امسال در شرح حکم استخدامی این معاون دانشگاه آزاد تاکید کرد که «با توجه به درخواستهای مکرر و نظر به اینکه جنابعالی هیچ مدرکی دال بر داشتن دکتری تخصصی را ارائه ننمودید، و آنچه که بعنوان تصویری از یک حکم از دانشگاه امام حسین(ع) ارائه نمودید، ارزش قانونی ندارد و دانشگاه امام حسین(ع) نیز حکم شما را تائید ننموده است، بدینوسیله حکم حقوقی شماره ۶۲۸۲۳۴ مورخ ۱۶/۰۹ / ۹۰ لغو و مرتبه علمی شما مربی اعلام می گردد.

چنانچه ظرف مدت ۲ هفته از تاریخ اجرای حکم مدارک معتبری مبنی بر داشتن دکتری تخصصی ارائه ننمایید مابه التفاوت حقوق پرداختی به شما که طی این چند سال گذشته بصورت استادیار پرداخت گردیده بود، از جنابعالی مسترد خواهد شد».

بر اساس اطلاعات خبرنگار ما نامبرده بعد از مهلت ۲ هفته ای، هیچ مدرکی معتبری مبنی بر داشتن دکتری ارائه نکرده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در در سایت شخصی این معاون، وی استاد راهنمای بیش از ۴۲ پایان نامه در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد بوده و پست های اجرایی و پژوهشی در مراکز مهمی مثل صداوسیما، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه آزاد، شورای شهر تهران و فدراسیونهای ورزشی!!! و … داشت.

همچنین این معاون به عنوان استاد دانشگاه آزاد از دانشگاههای کشور آذربایجان دکتری و پروفسوری افتخاری دریافت و به عنوان استاد در آن دانشگاهها تدریس نموده است.

در سایت شخصی این مقام مسئول دانشگاه آزاد اصلا ذکر نشده که وی مدارک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری را در کدام دانشگاه دریافت کرده است.