به گزارش افکار نیوز ، آنچنان که سایت آفتاب نوشته است در پي تداوم اعتصاب غذای مهدي خزعلي در زندان، هاشمي رفسنجاني با ارسال پيغامي از وي خواست تا به اعتصاب غذاي خود پايان دهد.

این سایت حامی هاشمی افزوده است که " براساس اطلاع واصله از یک منبع آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرو این درخواست، مهدی خزعلی به اعتصاب غذای خود پایان داده است. "

آفتاب " منبع آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص " را معرفی نکرد و توضیح نداد، جزئیات این پیغام چه بوده و توسط چه کسی به خزعلی منتقل شده است.

مهدی خزعلی از فعالان اپوزیسیون است که از چند ماه پیش در حبس به سر می برد. او از مدتی پیش در حمایت از خواسته های جریان فتنه دست به اعتصاب غذا زده و بر ادامه دار بودن آن تاکید کرده بود.

خزعلی حتی در نامه ای نوشته بود که " به اعتصاب غذا تا شهادت ادامه می دهم "!

حمایت پهلوی از خزعلی

تاکنون بسیاری از فعالان ضدانقلاب و فتنه در حمایت از مهدی خزعلی موضع گیری کرده و خواستار پایان اعتصاب وی شده بودند اما ظاهرا خزعلی به خواسته هیچ یک از آنان توجه نکرد تا اینکه اکنون گفته می شود پیام هاشمی رفسنجانی خزعلی را راضی کرده است.

چند روز پیش هم رضا پهلوی در بیانیه ای حمایت از خزعلی و رساندن صدای وی به گوش جهانیان را وظیفه " یکایک ایرانیان " دانسته بود.

همچنین اسدالله بیات زنجانی، از روحانیون حامی جریان فتنه هم با صدور اطلاعیه ای از مهدی خزعلی خواست با پایان دادن به اعتصاب غذا از جامعۀ رفع نگرانی کند زیرا " ندای مظلومیتشان به گوش همگان رسیده است "!

رسانه ها و محافل مختلف جریان فتنه هم در هفته های اخیر اخبار مربوط به مهدی خزعلی را پوشش گسترده داده و سعی در مظلوم نمایی وی کردند. دراین راستا، برخی از این رسانه ها حتی شایعه مرگ خزعلی را هم منتشر کردند.