هرگونه حمله باعثمی‌شود موجودیت اسرائیل به خطر بیافتد

افكار نيوز: احمدي نژاد: تا سه ماه آینده از سوي اسراييل، علیه دو کشور منطقه عملیات صورت میگیرد.

به گزارش افکار نیوز، احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با " پرس تی‌وی " با اشاره به سناریوی رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله به یکی از دوستان ایران در منطقه نظیر سوریه یا لبنان، اظهار داشت: آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که این کار را انجام دهند. من اطلاع می‌دهم، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا سه ماه آینده علیه حداقل دو کشور منطقه عملیات انجام دهند. روشن هم هست که همه این بازی‌ها برای نجات رژیم صهیونیستی است.
یعنی تمام این فشارها و موضوع هسته‌ای ۲ هدف را دنبال می‌کند؛ اول جلوگیری از پیشرفت ملت ایران. آن‌ها با پیشرفت ما مخالف هستند. دروغ می‌گویند که با بمب مخالف هستند به همین علت من به آن‌ها گفتم نظرتان را درباره بمب هسته‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کنید که آن‌ها نمی‌گویند. آن‌ها مخالف نیستند، آن‌ها به بهانه هسته‌ای می‌خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند. ما در پزشکی، ریاضیات، مهندسی، هوا فضا، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و دیگر زمینه‌ها در حال پیشرفت هستیم. این پشرفت انسانی است و آن‌ها مخالف هستند. آن‌ها می‌خواهند که ما همیشه به آن‌ها محتاج باشیم. هیچ کشوری خارج از دایره آن‌ها نباید پیشرفت کند این منطق زور است به همین خاطر نمی‌خواهند که ما پیشرفت کنیم.
دوم این‌که می‌خواهند رژیم صهیونیستی را نجات دهند. خود رژیم صهیونیستی هم فکر می‌کند که با جنگ جدید می‌تواند نجات پیدا کند. چون همه جا این رژیم به بن‌بست رسیده است. این رژیم با چه کسی در منطقه می‌خواهد زندگی کند؟ با کدام کشور می‌تواند همکاری کند؟ با کدام ملت می‌تواند همکاری کند؟ همه جا بسته است و کسی حاضر نیست با رژیم صهیونیستی همکاری کند. آن‌هایی هم که همکاری می‌کنند، به صورت مخفی همکاری می‌کنند. پس این بدان معناست که مشروعیت عمومی ندارد. فلسفه وجودی‌شان هم زیر سؤال رفته است. این‌ها ۶۰ سال با قدرت نظامی بلامنازع حاکم بودند و می‌گفتند هیچ‌کس نمی‌تواند بر آن‌ها غلبه کند. این‌ها هر تصمیم بگیرند عمل می‌کنند. به لبنان حمله کرد، شکست خورد. به غزه حمله کرد شکست خورد. الان می‌خواهد این مسأله را جبران کند. این‌ها می‌خواهند به ما فشار سیاسی بیاورند تا نتوانیم به این کشورها کمک کنیم؛ و(این‌ها می‌خواهند) با هدف قرار دادن این کشورها، رژیم صهیونیستی دوباره احیا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای ما بسیار روشن است که در هر تحرک نظامی جدید، رژیم صهیونیستی شکست خورده قطعی صحنه است، تصریح کرد: معادلاتی که امروز در منطقه تنظیم شده هر جوری که رژیم صهیونیستی وارد این معادلات شود، شکست خورده بیرون خواهد آمد. تابع رژیم صهیونیستی روبه پایین است. تابع نزولی است و تابع صعودی نیست. هر دست و پای جدیدی بزند، سرعت نزولش را بیشتر می‌کند.
می‌خواهد به لبنان حمله کند؛ خب معلوم است که نتیجه‌اش چیست. ۳۳ روز که قبلا حمله کرده بود. من فکر می‌کنم که اگر این بار تحرکی را انجام بدهد پاسخ ملت لبنان ده‌ها برابر شدیدتر است.
به هرکشوری در منطقه حمله کند، پاسخ همین است. بنابراین ما نگرانی نداریم و نیازی نیست ما کمک کنیم. همین که ما هستیم، کمکی برای همه ملت‌هاست. برای این‌که ایران کشوری است که جلوی سیاست‌های سلطه و توسعه‌طلبانه و غیرقانونی ایستاده است. این بزرگترین کمک به سایر ملت‌های منطقه است. ضمن این‌که امروز ملت لبنان یک ملت زنده و قدرتمند است.
فکر می‌کنم اگر چنین خطایی را مرتکب شوند، قطعا اصل موجودیت رژیم صهیونیستی به خطر می‌افتد.

انتهاي پيام/ب.