سرویس سیاسی افکار نیوز - معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامی از زمان انتخاب دکتر دانشجو به عنوان رياست دانشگاه آزاد از ادامه همكاري با دکتر جاسبي خودداري مي نمود.

به گزارش خبرنگار افکار نیوز، دکتر مظاهری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد که ریاست منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی را نیز به عهده دارد در مدت اخیر و در ایام برکناری جاسبی از ریاست دانشگاه در جلسه شورای معاونین حضور پیدا نمیکرد.

بنا بر اخبار رسیده دکتر محمد مهدی مظاهری از زمانی که هیات امنا دانشگاه آزاد فرهاد دانشجو را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد انتخاب نمود از اجرای احکامی که مراتب مختلف از سوی جاسبی ابلاغ می شد به هیچ وجه در منطقه ۴ اجرا نمی کرد و با اتخاذ روش های مختلف از اجرای احکام و ابلاغ و تمدیدهای ریاست دانشگاه ها جلوگیری می نمود.

شنیده ها حکایت بر این دارد که این اقدام دکتر مظاهری سبب شد تا وی در جایی اعلام نماید که ریاست جاسبی بعد تصمیم هیات امنا و شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قانون و شرع می باشد و به همین دلیل در یک ماه اخیر اختلاف های بسیاری بین این ۲ نفر شکل گرفت.

این اختلاف انقدر بالا گرفت تا این که دکتر مظاهری از شرکت در تمامی جلسات شورای معاونین دانشگاه خود داری می نمود و در جلسه ای که هیات امنا استان ها در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد شرکت نکرد و این در حالی است که وی عضو هیات امنا استان اصفهان نیز می باشد.

به اطلاع مي رساند دكتر مظاهري فرزند حضرت آيت الله العظمی مظاهري زعیم حوزه علميه اصفهان و مرجع عاليقدر شيعه مي باشد