به گزارش الف، این ویژه نامه که فکرت نام گزاری شده در امتداد مطالب ویژه نامه مساله دار خاتون و حاوی مطالب تفرقه انگیز، جنجال آفرین و تملق های افراطی از احمدی نژاد بوده است.

روزنامه ایران در شماره ۴شنبه خود نوشت: " بازپرس شعبه ‌۹ دادسرای فرهنگ و رسانه شبانه و بدون هرگونه دلیل مشخصی این ویژه‌نامه را توقیف کرد. مطالب این نشریه تماماً در حوزه فکری و توسط تعدادی از طلاب حوزه‌های علمیه تهیه شده و درصدد بود ابهامات و شبهات مطرح شده در طرح سؤال از دکتر احمدی‌نژاد را به نحوی مستدل و منطقی پاسخ دهد "

ویژه نامه ۲۵۸ صفحه ای روزنامه ایران با نام خاتون ۱ در مردادماه امسال با محور حجاب و نیز چادر تهیه شده بود واکنش های بسیاری را در پی داشت به طوری که دادستان تهران در همان زمان خبر شکایت از متولیان این ویژه نامه را به رسانه ها داد.

مسئولان تهیه ویژه نامه خاتون نیز در شیفت شب در محل روزنامه مطالب آنرا تهیه می کردند و به جز چند نفر بقیه برای اعضای تحریریه ناآشنا بودند.

بنابر اطلاعات رسیده به الف، مطالب تفرقه انگیز ویژه نامه فکرت نیز مانند خاتون، خارج از تحریریه روزنامه ایران و در دفتر یکی از وابستگان به جریان انحرافی آماده و سپس برای چاپ فرستاده شده است.

در دی ماه سال جاری نیز ویژه نامه دیگر روزنامه ایران در رابطه با فساد بانکی توقیف شده بود.

علی اکبر جوانفکر مدیرمسئول روزنامه ایران و یکی از چاپلوس ترین نزدیکان احمدی نژاد و مشایی محسوب می شود و اخیرا به ۶ ماه حبس محکوم شده است.

پیش از این برخی دلسوزان پیش بینی می کردند که جریان انحرافی پس از ناکامی در ورود نیروهایش به مجلس نهم تلاش خواهد کرد با ایجاد جنجالهای مصنوعی توجه ها را از انتخابات باشکوه مجلس منحرف و کام ملت را تلخ کند.