به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران از نگارش کتابی با هدف واکاوی جریان انحرافی خبر داد.

مرتضی آقاتهرانی استاد اخلاق و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت نگارش کتاب در طول دوران نمایندگی خود گفت: بهترین تفریح من نوشتن کتاب است و تقریبا سالی یک کتاب می‌نویسم؛ تاکنون نیز بیست کتاب را منتشر کردم.

وی با اشاره به چند عنوان کتابی که در ماه‌های اخیر از وی منتشر شده گفت: کتاب‌های «اراده»، «اهمال کاری» و «خود و خدا» آثاری هستند که توسط نشر عماد منتشر شده‌اند.

آقاتهرانی ادامه داد: در حال حاضر نیز در حال نگارش چند کتاب پیرامون برکت، انحراف و سنن الهی هستم که بزودی به پایان می‌رسد.

وی درباره نگارش کتاب «انحراف» و ارتباط آن به جریان موسوم به انحرافی نیز گفت: البته در این باره یک بحثکلی را خواهم داشت، اصل این است که بدانیم انحراف چیست، انحراف در زمینه‌های گوناگون به وجود می‌آید؛ برخی انحرافات در زمینه‌های اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و غیره به وجود می‌آید که در این اثر به آنها پرداخته می‌شود.

آقاتهرانی در پاسخ به این سئوال که در این کتاب مصادیق روز نیز بیان خواهد شد افزود: برای نمونه دادن و مصداق نشان دادن ناگزیر از ورود به مباحث سیاسی هستم و در کتاب نیز خواهد آمد.