بهرام شفیع: طفلکی عادل حرف خوبی زد!

افکار نیوز : این درست است که من بازنشسته هستم ولی در فدراسیون هاکی فعالیت می کنم اما تا به امروز مشکل خاصی پیش نیامده و از فعالیت در فدراسیون هاکی منع نشده ام.

عادل فردوسی پور دوشنبه شب در برنامه ۹۰ در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و بحثبازنشستگی بعضی از روسای فدراسیون ها صحبت کرد. او در قسمتی از صحبت هایش گزارش روزنامه تماشا را نقل کرد و به بهرام شفیع، مجری با سابقه برنامه ورزش و مردم و رئیس فدراسیون هاکی پرداخت.

فردوسی پور گفت که شفیع بازنشسته است و با همین شرایط در حال حاضر ریاست فدراسیون هاکی را برعهده دارد. شفیع در گفت و گو با یکی از سایت های خبری، حرف هایش را این گونه آغاز می کند؛ «به نظر من طفلکی عادل حرف خوبی زد و بحثمهم و درستی را مطرح کرد و به هیچ عنوان از حرف های او ناراحت نیستم. این درست است که من بازنشسته هستم ولی در فدراسیون هاکی فعالیت می کنم اما تا به امروز مشکل خاصی پیش نیامده و از فعالیت در فدراسیون هاکی منع نشده ام».

او ادامه می دهد: «هنگامی که قصد ثبت نام در فدراسیون هاکی را داشتم بحثبازنشستگی ام مطرح نشد و مشکل قانونی به وجود نیامد به همین دلیل ثبت نام کردم. البته برای وزارت ورزش که قبلا سازمان تربیت بدنی بود، این موضوع هم مهم است که تشکیلات یک فدراسیون خیلی راحت به هم نریزد تا مشکلاتی به وجود بیاید، ولی با این حال بازهم می گویم که آن زمان مشکلی برای ثبت نام در انتخابات نداشتم».

شفیع در این مورد که چرا کفاشیان با وجود بازنشسته شدن در انتخابات ثبت نام کرد هم می گوید: «این موضوع را باید از خودش بپرسید و من نمی دانم چرا ثبت نام کرد، در ضمن آقای کفاشیان سال ۱۳۸۲ بازنشسته شد و این موضوع مربوط به الان نیست».

او در مورد اینکه اگر به لحاظ قانونی مشکلی برای حضورش در فدراسیون هاکی به وجود بیاید هم حرف جالبی می زند: فکر می کنم تا انتخابات فدراسیون هاکی یک سال دیگر فرصت باقی مانده ولی اصلا نمی دانم چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد. با این حال اگر منع قانونی داشته باشند ثبت نام نخواهم کرد و اصلا شاید خودم کناره گیری کنم.