افکار نیوز : موسسه ماشینهای حمل جسد آمریکا به نام بینمو به تازگی اعلام کرده است که لوکسترین و گران ترین خودرو نعش کش در جهان متعلق به رولز رویس و مدل فانتوم B۱۲ این شرکت است.

به گزارش افکار نیوز به نقل از " خودرو سازی "، این خودرو منحصر به فرد در نمایشگاه Tan Expo funeralدر بولونیا به نمایش درآمده بود که در مجموع دارای ۲۷۶ اینچ(۲۳ فوت) طول و ۳ فوت طولانی‌تر بین محور جلو و عقب نسبت به مدل‌های مشابه است که از جمله امکانات منحصر به فرد این اتوموبیل می‌باشد.

موتور این خودرو همچون سایر مدل‌ها از موتور جدید ۶٫۷۵ لیتری v۱۲ رویلر رویس قدرت می‌گیرد در حالی که خودرو به صورت کامل از آلومنیوم با بیش از ۶۰۰ قطعه مونتاژ شده ساخته است.





گفتنی است که کابین‌های مخصوص حمل جسد به صورت مجموعه‌ای جدا و به صورت سفارشی ساخته خواهند شد و در ضمن در تابوت نیز متناسب با بهای رولز رویس از چند قطعه پلاتین گران قیمت بکار برده شده است و البته هنوز برچسب قیمت نهایی بر روی این مدل نخورده است اما پیش بینی‌ها حکایت از قیمتی در حدود ۶۶۲ هزار دلار دارد.

البته اگر میخواهید سوار این خودرو شوید باید یک سوال از خود بپرسید و آن این است که آیا واقعا میخواهید زندگی پس از مرگ خود را سوار بر یک خودرو به نام شبح آغاز کنید!