به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر،اورژانس قم اعلام کرد بر اثر برخورد چندین خودرو با یکدیگر در کیلومتر ۵۰ اتوبان قم - تهران چند نفر از سرنشینان خودروها مجروح شدند.

در این سانحه که در مسیر تهران به قم رخ داد چندین خودرو از جمله پراید، سمند‌، پژو، پیکان واتوبوس با یکدیگر برخورد کردند که منجر به مجروح شدن ۶ نفر از سرنشینان این خودروها شد.

با حضور به موقع پرسنل اورژانس ۱۱۵ تمامی مصدومان بصورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

برخورد کانتینر تریلی با پل مصطفی خمینی
بر اثر برخورد کانتینر یک دستگاه تریلی با پل مصطفی خمینی پنج نفر مجروح شدند که با حضور سریع پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان حادثه برای تکمیل مراحل درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به مرکز درمانی نکوئی اعزام شدند.

تصادف در اتوبان تهران قم
بر اثر برخورد یک خودروی ال ۹۰ با پیکان سواری، پنج نفر از سرنشینان دو خودرو مجروح شدند.

مجروحان این تصادف که در سه کیلومتری عوارضی اتوبان تهران به قم رخ داد توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ دو مجروح و هلال احمر یک مجروح و همچنین توسط چرخبال هلال احمر دو مجروح که در عوارضی مستقر بود به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است. بنابر گفته شاهدان عینی و عوامل پلیس راهور ترافیک بسیار سنگین ناشی از این تصادف در اتوبان ایجاد شد.

برخورد یک دستگاه زانتیا با گاردریل
بر اثر برخورد یک دستگاه زانتیا با گاردریل در اتوبان ساوه به سلفچگان دونفر مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه مجروحان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

واژگونی موتورسیکلت
بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در بخش جعفریه سه نفر مصدوم شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان حادثه برای تکمیل مراحل درمانی توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

واژگونی یک دستگاه وانت
بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت در اتوبان ساوه به سلفچگان سه نفر مجروح شدند که با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان حادثه جهت تکمیل مراحل درمانی توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵ به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

آمار فعالیتهای مرکز اورژانس ۱۱۵ در هفتمین روز طرح نوروزی
از مجموع ۹۸۶ تماس تلفنی گرفته شده با خطوط ۱۱۵ قم در هفتمین روز از طرح نوروزی، تعداد ۳۲۲ مأموریت شامل تصادفات، بیماران قلبی وتنفسی و همچنین مسمومیت ها توسط پرسنل این مرکز انجام شده که در مجموع ۳۱۰ نفر بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شده اند.

در این مدت ۵۵ فقره تصادف جرحی شامل ۴۳ فقره تصادف در شهر قم و ۱۲ مورد تصادف نیز در جاده های استان رخ داده است.

در ایستگاه های سلامت اورژانس ۱۱۵ نیز ۱۶۵ نفر مراجعه کننده ثبت شده که از خدمات درمانی و دارویی این ایستگاه ها استفاده کرده اند.