به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، اين پايگاه اينترنتي كه از رضا ربع پهلوي حمايت مي كند، نوشت: آقاي مهاجراني اكنون چگونه در سايه استعمار پير (انگليس) گذران امور مي كند؟ بعيد است پس انداز حقوق كارمندي حتي وزارت و وكالت بتواند هزينه زندگي و تحصيل فرزندان ايشان در بلاد كفر را تامين كند. البته همه مطمئنيم كه حتي لكه خاكستري بر دامن ايشان نيست. جناب مزروعي چطور؟ باقي دوستان چطور؟ منابع مالي جرس از كجا تامين مي شود. از اعضا و شفافيت... در مورد شوراي هماهنگي نمي پرسم چون بيشتر حالت شوخي است.
خودنویس همچنین به نقل از یک منبع نزدیک به اتحادیه اروپا، از «اعطای ویزای ۴ ساله یک کشور اروپایی به یکی از مقام های سیاسی سابق که از مرداد ۸۸ از ایران خارج شده» خبر داد و نوشت: «این فرد که مورد اعتماد یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است، بیش از یک گذرنامه در اختیار دارد.

وی بعد از خروج از ایران در مرداد ۱۳۸۸ از دو طریق مختلف گذرنامه های دیگری در اختیار گرفته و در شهریورماه ۸۸، ویزای شنگن چهارساله از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا دریافت کرده است. این ویزا تا یک سال بعد از پایان مهلت نیز قابل تمدید است. یک منبع مطلع که با اتحادیه اروپا همکاری دارد به خودنویس گفت: این فرد بایستی اهمیت بسیار زیادی برای یکی از کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشد که چنین ویزایی(خارج از عرف) برایش صادر شده است.
ياد آور مي شود سرويس اطلاعاتي و وزارت خارجه انگليس به همراه شبكه رسانه اي اين كشور نقش گسترده اي در راه اندازي فتنه سبز و كودتاي مخملي ناكام سال ۸۸ داشتند.