فرگوسن: رونی کلید قهرمانی است

به گزارش افکارنیوز ، ایرنا به نقل ازخبرگزاری فرانسه، رقابت منچسترسیتی و منچستریونایتد برای صدرنشینی لیگ برتر در روز یكشنبه با تساوی سه بر سه منچسترسیتی برابر ساندرلند وارد مرحله حساسی شد.

یونایتد درحال حاضر دو امتیاز با سیتی فاصله دارد و در صدر جدول لیگ برتر است و در صورتی که دیدار امشب خود برابر بلک برن در ایست وود پارک را ببرد می تواند این فاصله را به پنج امتیاز برساند.

پیش از این منچستریونایتد در دیدار خانگی برابر بلک برن در دیداری بدون حضور رونی با نتیجه سه بر دو شکست خورده بود.

اکنون هرچقدر که فرگوسن با خصوصیات رفتاری مهاجم ملی پوش انگلیسی موافق نباشد، تعداد گل های او در این فصل لیگ برتر سنگینی وزنه اش در منچستریونایتد را به همه ثابت می کند.

فرگوسن گفت: او خوب عمل می کند. در ۱۷ بازی ۱۷ گل زده و امیدوارم این رقم را به ۴۰ برساند. هشت دیدار باقی مانده؛ با میانگین هر بازی یک گل؛ فکر نمی کنید بتواند به این رقم برسد؟

رونی در فصل جاری لیگ برتر تا این زمان ۲۹ گل به ثمر رسانده است.

سرمربی منچستریونایتد افزود: او حتی می تواند رابین فان پرسی را کنار بزند البته به شرطی که به همین روند گلزنی تا پایان فصل ادامه دهد.

وی گفت: بازیکنان فوتبال وقتی به اواسط دهه ۲۰ می رسند قدری پخته تر می شوند. این توانایی و قدرت در یک دوره زمانی خاص در بازیکنان بروز می کند. آنها می توانند خود را کنترل و کمک به تیم را تجربه کنند. همه ما این دوره را تجربه کرده ایم و رفتارمان در نیمه دهه ۲۰ با روزهای نوجوانی مان تفاوت داشته است.