خطر در کمین آبی و اناری‌ها

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، استیو دوگلاس نویسنده ورزشی آسوشیتدپرس با تیتر "خطر در کمین بارسلونا در بازی برگشت لیگ قهرمانان" به استقبال بازی بزرگ فردا شب رفته است.

پیروزی تنها راه بارسلونا برای راهیابی به مرحله بعدی است و تنها برگ برنده آبی و اناری‌ها این که در خانه خود بازی می‌کنند.

این در حالی است که تیم‌هایی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و چلسی برای صعود به مرحله بعدی با توجه به پیروزی‌های خود در بازی رفت مشکل چندانی نخواهند داشت.

سنگین وزن‌های قاره سبز برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا راه سختی در پیش دارند و در این بین اگر فینال زودهنگام رئال مادرید و بایرن مونیخ را نادیده بگیریم، کار بارسلونا سخت تر از سایرین شده چرا که در همین مرحله نیز برای خود دردسر درست کرده است.

در ۲ و نیم سال گذشته این اولین باری بود که لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا گل نزد و مهاجم آرژانتینی بارسلونا برای پذیرایی از میلان در نیوکمپ لحظه‌شماری می‌کند.

اگر بارسلونا به فکر صعود به مرحله بعدی است باید از ابتدا روی دروازه میلان حمله کند، میلان تیمی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تساوی ۲ بر ۲ در نیوکمپ را ثبت کرده و بازیکنانش راه مهار مهاجمین بارسلونا را یاد گرفته‌اند.

از طرفی هواداران بارسلونا درباره پنالتی و عملکرد والدس چندان خوش‌بین نیستند.

بارسلونا در ۵۱ بازی گذشته در نیوکمپ هرگز شکست نخورده و بازیکنان میلان در مصاحبه‌های متعدد خود برای شکست این طلسم هم قسم شده‌اند.