اعلام رای پرونده تبانی فوتسال تا هفته آینده

به گزارش افکارنیوز به نقل ازورزش سه،عبداللهی در خصوص تبانی مطرح شده در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: در ابتدا سال ۹۱ را به تمام مردم تبریک میگویم و آرزو دارم در سال جدید فوتبال پرکار، اما کار ما کم باشد. درباره فوتسال باید بگویم که این مسئله در روزهای پایانی سال گذشته اتفاق افتاد و فرصتی برای رسیدگی به این مسئله نبود. کار اداری به صورت رسمی از امروز آغاز شده و این موضوع را هماکنون در دستور کار خود قرار میدهیم.

وی ادامه داد: طبق ماده ۴۱ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به موضوع تبانی رسیدگی می‌کند و اگر چنین موضوعی مسجل شود یقینا برای افراد متخلف اعم از حقیقی و حقوقی تنبیهاتی در نظر گرفته می‌شود.

عبداللهی در پاسخ به این موضوع که قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا ۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و با توجه به این موضوع تکلیف نماینده ایران چیست؛ تصریح کرد: رسیدگی به موضوع تبانی مربوط به کمیته انضباطی نیست، بلکه یک هیئت ۳ نفره متشکل از افراد متخصص فوتبال این موضوع را بررسی می‌کنند. ۲،۳ سال گذشته چنین هیئتی تشکیل شد، اما نمی‌دانم هم‌اکنون نیز سمت آنها پابرجاست یا خیر. به هر حال این هیئت باید در مورد تبانی تحقیقات خود را انجام دهد و پس از آن کمیته انضباطی تصمیم خود را بگیرد. با توجه به اینکه قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم رسیدگی به این پرونده را سرعت می‌بخشیم و احتمالا تا یک هفته آینده این پرونده بررسی شود.