به گزارش خبرآنلاین پس از اینكه عباسعلی كدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در خلال نشست خبری خود با خبرنگاران به پیشنهادات كارگروه حل اختلاف بین دولت و مجلس كه شورای نگهبان قانون اساسی مجری برگزاری آن بود اشاره كرد، باید موضع گیری های آتی را حدس می زد.

اولین واکنش مجلس به این پیشنهادات که از زبان کدخدایی و به عنوان جمع بندی کارگروه عنوان شد از سوی نمایندگان مجلس بود. چرا که مجلس استدلال های حقوقی خود در خصوص موارد مورد اختلاف که در این کارگروه مورد بحثو بررسی قرار گرفت را منتشر کرد و رسما اعلام کرد که پیشنهاداتی که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده مورد نظر مجلس نیست.

اما بعد از این اعتراض، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به خدمت مقام معظم رهبری رسید تا در خصوص جلسات و بحثهایی که از سوی چهار نماینده مجلس در این کارگروه مطرح شد، توضیحاتی ارائه کند.

بعد از این جلسه تصمیم بر این شد تا چهار نماینده حاضر در جلسات کارگروه، طی نامه ای هم انتقاد خود را به آیت الله جنتی اعلام کنند و هم رسما اعلام شود که بحثهای دکتر کدخدایی به عنوان سخنگوی کارگروه نبود بلکه نظرات شخصی وی بود.

خبر «جلسه رییس مجلس با مقام معظم رهبری بعد از اعتراض مجلس به اظهارات کدخدایی» را محمدرضا باهنر، یکی از چهار نماینده حاضر در این کارگروه صبح امروز در نشست خبری با رسانه ها عنوان کرد.