توکلی: درمورد مسئله " زاکانی " و " مرتضوی " مصاحبه نمی‌کنم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، قرار بود احمد توکلی نماینده مردم تهران جلسهای با استیضاح کنندگان وزیر کار که به خاطر انتصاب مرتضوی این استیضاح را در دستور کار خود گذاشتهاند، داشته باشد.

قرار بود در این جلسه توکلی نظرش را در مورد مسائلی که علیرضا زاکانی عضو کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص مرتضوی عنوان کرده، بیان کند.

مقرر شده در صورتی که توکلی اظهارات منتسب به مرتضوی را که از سوی زاکانی عنوان شده با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده قبول کند، مرتضوی از سمت خود کناره‌گیری کند تا بحثاستیضاح وزیر کار هم منتفی شود.

اما طی روز گذشته پیگیری های خبرنگار فارس برای کسب اطلاع از نظر توکلی در مورد مسائل بین زاکانی و مرتضوی بی نتیجه ماند؛ تا جایی که تعداد زیادی از همکاران توکلی در مجلس هم گفتند که هنوز از نظر رئیس مرکز پژوهش های مجلس در رابطه با این موضوع بی اطلاعند.

بالاخره با پیگیری های خبرنگار فارس برای اطلاع رسانی به افکار عمومی در رابطه با این موضوع و تماس های مکرر با احمد توکلی وی اعلام کرد در رابطه با اعلام نظرش معذوریت دارد.

توکلی در پاسخ به این سوال که بالاخره نظر نهایی شما در مورد مسئله بین آقای زاکانی و مرتضوی چیست، گفت: بهتر است این موضوع را از خودشان بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد رسانه ای کردن این موضوع را ندارید، گفت: خیر

رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پاسخ به این سوال که شنیده ایم قرار است نظرتان را کتبا اعلام کنید، اظهار داشت: من معذورم، معذرت می خواهم.

توکلی در پاسخ به اصرار خبرنگار فارس، برای اطلاع رسانی به افکار عمومی گفت: شما بگویید که من حاضر به مصاحبه در رابطه با این موضوع نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا در حال حاضر استیضاح یا عدم استیضاح وزیر کار هم در گرو نظر شما است، گفت: من یک وظیفه داشتم که انجام دادم و الان هم مصاحبه نمی کنم.