به گزارش افکارنیوز به نقل از روزنامه جام جم، چند روز پیش ۲ مرد وارد یک جایگاه سوخت در مشهد شدند و با معرفی خود به عنوان ماموران انتظامی، به صاحب جایگاه گفتند مدتی است در جستجوی یک دزد سابقهدار بوده و اطلاع یافتهاند او به این محل رفت و آمد میکند. این ماموران یادآور شدند، متهم تحت تعقیب یک دزد مسلح مخوف است که با حمله به مردم، اموالشان را میدزدد. آنها از صاحب جایگاه خواستند برای ادامه صحبت به دفتر کارش بروند که این مرد هم آنها را به محل کارش دعوت کرد. هنوز دقایقی از حضور آن دو مرد در دفترکار صاحب جایگاه نگذشته بود که یکی از آنها با سلاح کلت او را گروگان گرفت و با تهدید از وی خواست پول، دسته چک و اموال قیمتیاش را به آنها تحویل دهد.

هوشیاری کارگر، جان صاحب کارش را نجات داد

در حالی که سارقان مامورنما، صاحب جایگاه را کتک می‌زدند تا کلید گاوصندوق را بگیرند، یکی از کارگران که متوجه حضور مردان غریبه در دفتر کار کارفرمایش شده بود، بلافاصله زنگ خطر جایگاه سوخت را به صدا در آورد و در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای نجات جان کارفرمایش کمک خواست.

دزدان مامورنما با شنیدن صدای آژیر در حالی که دستپاچه شده بودند، با زندانی کردن صاحب جایگاه سوخت در محل کارش، بی‌آن‌که بتوانند سرقتی انجام دهند، سوار خودرویشان شدند تا فرار کنند. در این هنگام‌ ماموران انتظامی که در محل حادثه حضور یافته بودند، با سد کردن راه خودرو، متهمان را دستگیر و از خودروی آنها یک قبضه سلاح کلت کمری تقلبی کشف و ضبط کردند.

اعتراف دزدان

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند در زمینه سرقت فعالیت دارند و اغلب با جعل عنوان پلیس، مردم را فریب داده و اموالشان را میدزدیدند.در ادامه معلوم شد، دزدان مامورنما از چند روز پیش نقشه دزدی مسلحانه از این جایگاه سوخت را طراحی کرده اما موفق نشده و دستگیر شدهاند.