به گزارش افکارنیوز، سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه نیرومند نماینده مدارس بارسلونا در ایران است از قول عباس ترابیان نوشت: دعوتنامه ای از باشگاه بارسلونا خطاب به رییس فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است که حاوی نکات مهمی است. مثلا اینکه یکی از شبکههای تلویزیونی اسپانیا که در زمینه اسپانسرینگ فعال است قصد مذاکره برای پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال ایران دارد؛ "آیا شما باور می کنید؟"

در ادامه جلسه مجید نیرومند درباره نامه ارسالی باشگاه بارسلونا گفت: ساندرو روسل رییس باشگاه بارسلونا در نامه ای به شما، انتخاب دوباره به ریاست فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفته و معتقد است این انتخاب جهش در فوتبال ایران است زیرا ثبات مدیریت می تواند باعثپیشرفت فوتبال شود. رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در ۱۲ سال گذشته تغییر نکرده است و به همراه شما عضو کمیته فوتسال فیفاست.

وی ادامه داد: ازعلی کفاشیان دعوت شده است تا به باشگاه بارسلونا بیاید تا با بازدید از این باشگاه، مذاکرات رو در رویی را با ساندرو روسل داشته باشد.
در پایان این جلسه پیراهن شماره ۱۰ تیم فوتبال بارسلونا با نام علی کفاشیان به عنوان هدیهای از سوی رییس این باشگاه به وی اهدا شد. البته کفاشیان کت و شلواری است و این پیراهن را نمیپوش!