افشاگری ویسی در کنفرانس مطبوعاتی

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس،عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه با سهراب بختیاریزاده برای پرداخت رشوه تماس گرفته شد و آیا با شما تماسی گرفتهاند یا خیر گفت: برای بردن که پاداش نمیدهند چون ما در دو قدمی کسب سهمیه آسیا هستیم اما اگر برای باخت پیشنهاد داده باشند متأسف هستم و باید بگویم آنها راه را اشتباه آمدهاند. ما به دنبال فوتبال پاک و سالم هستیم و برد و باخت به این شکل هیچ لذتی ندارد و حتی برد را هم با این شرایط نمیخواهیم.

امیدوارم این شیطنت‌ها دیگر صورت نگیرد هرچند در این فوتبال از این اتفاقات می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به شما پیشنهادی داده‌اند یا خیر گفت: به من در همین فصل پیشنهاد کردند که ۱۵۰میلیون تومان می‌دهیم تا صبا بازنده شود اما من فقط به این موضوع خندیدم.

خبرنگاری پرسید: پس چرا زودتر اعلام نکردید و اسم تیم را نگفتید؟ که ویسی گفت: شاید آنها دروغ گفته باشند اما باید بگویم که ما آن بازی را بردیم و اتفاقا خوب بازی کردیم.

در این لحظه فضای نشست خبری تغییر پیدا کرد و خبرنگاران خواهان توضیح بیشتر از سرمربی صبای قم شدند که او گفت: من هیچ ابایی ندارم که این مسائل را بگویم. خدا من را به اینجا رسانده و از همین جا هم بر می‌دارد. نه دلالی پشت من بود و نه خبرنگاری و حتی مدیر برنامه هم ندارم.

ویسی تأکید کرد: انسان‌هایی داریم که سالم کار می‌کنند و خبرنگارانی در جامعه مطبوعات می‌شناسم که با تمام وجود کار می‌کنند و ما از آنها لذت می‌بریم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید به این خبرنگاران پاداش بدهند ولی گرفتن رشوه در این فوتبال بی‌احترامی به جامعه است. شاید من اسم آن شخص را بگویم و مدیرعامل آن باشگاه مصاحبه کند و بگویم ما نبودیم. شاید آنها دشمنان من بوده‌اند و می‌خواستند تمرکز من را به هم بریزند.

خبرنگاران اعتراض کردند و گفتند که این رفتار شما نوعی سکوت محسوب می‌شود که ویسی گفت: اگر سکوت است چرا مقابل شما رسانه‌ها این حرف را زدم؟ من به هیئت‌مدیره، مسئولان باشگاه و حتی استانداری گفته‌ام تا مسئله را پیگیری کنند. شاید آنها دستشان روزی رو شود و شما آنها را بشناسید.

ویسی اضافه کرد: امام علی(ع) میفرمایند: اگر شاهدی نداری به کسی تهمت نزن. این مسائل هست و شما هم خودتان را اذیت نکنید. من بر سر سفره پدر و مادر بزرگ شدهام. امروز دیدم که خداداد عزیزی مصاحبه کرده و گفته است که در لیگ یک خیلی کارها انجام میشود. البته من در لیگ یک نبودهام اما میدانم چنین مسائلی وجود دارد.