به گزارش افکارنیوز به نقل از جام نیوز، نوکیا BH-۳۱۰ بسیار ارگونومیک و خوش دست است. کیفیت صدای فوق العادهای دارد و البته میتواند فقط با یک ضربه به گوشی هوشمند NFC شما متصل شود.



این هدست با برخورداری از دو میکروفون و پردازش سیگنال دیجیتال، قابلیت پارازیت‌گیری قوی و حذف انعکاس صدا را دارد و با وجود هرگونه سر و صدای اضافی محیط، مطمئن باشید که می‌توانید صدای طرف مقابل را بشنوید و صدای شما با وضوح کامل شنیده می‌شود.



بهره‌گیری از شارژ سریع، مدت زمان طولانی استندبای و مجموعه‌ای کامل از تجهیزات برای تماس‌های داخل خودرو، به این معنی است که اگر مدام سفر می‌کنید، دیگر به دردسر نمی‌افتید.



شما می‌توانید با قابلیت “همیشه آماده” نوکیا(Always Ready) فقط با برداشتن BH - ۳۱۰ از پایه نگهدارنده به تماس‌ها پاسخ دهید. با گذاشتن هدست سر جای خودش، تماس به طور خودکار قطع می‌شود.



به نوشته گویا آی تی، در حال حاضر نوکیا گستره بزرگی از هدستها و بلندگو NFC دارد. بنابراین شما میتوانید به گوشی هوشمند خود فقط با یک ضربه ساده متصل شوید. چند نمونه از این لوازم جانبی عبارتند از: بلندگوی Nokia Play ۳۶۰، هدست بلوتوثهای استریو BH-۲۲۱ و Essence، هدست بلوتوث مونوی Lunaنمونهای از آنها هستند.