به گزارش افکارنیوز، به نظر می رسد جلسه ای که بنا بود گروه های اپوزیسیون را به هم نزدیک و آن ها را یکپارچه کند، علی رغم میل ترتیب دهندگانش به عامل جدیدی برای تعمیق و تشدید اختلافات آن ها تبدیل شده است. به طوری که علیرضا نوری زاده چهره شناخته شده اپوزیسیون و از مجریان تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) دوشنبه ۲۱فروردین (April.۰۹) در گفتگوی تلفنی با "شهرام همایون" مدیر این شبکه، در مورد کنفرانس دو روزه گروه های ضدانقلاب در مریلند واشنگتن ضمن گلایه از بعضی چهره های اپوزیسیون، با لحنی تمسخرآمیز گفت: اگر گروه ها و طیف های مختلف اپوزیسیون خودپرستی های خود را کنار نگذارند و به کوته فکری های خودشان ادامه بدهند، علیه آن ها افشاگری می کنم. من نمی دانم این آدم ها وقتی اینطور کوته فکر هستند چطور می خواهند ایران را نجات بدهند؟.....




به گزارش بولتن، علیرضا نوری زاده چهره شناخته شده اپوزیسیون و از مجریان تلویزیون ماهواره ای " کانال یک "(ChannelOne) دوشنبه ۲۱فروردین(April. ۰۹) در گفتگوی تلفنی با " شهرام همایون " مدیر این شبکه، در مورد کنفرانس دو روزه گروه های ضدانقلاب در مریلند واشنگتن توضیحاتی ارائه کرد و در این میان گلایه هایی را نیز مطرح نمود. وی در کمال اعتماد به نفس گفت: «به دلیل اینکه بعضی ها شخصیت من را " کاریزماتیک "[نافذ] می دانند، گفته بودند که اگر نوری زاده در این نشست حضور داشته باشد حاضر به شرکت نیستند؛ چون با حضور نوری زاده جلسه اپوزیسیون به هم می ریزد.»




او در ادامه افزود: «این کنفرانس دو روزه با حضور اشخاصی از طیف های " کومله "، " مارکسیست "، " اصلاح طلب میانه رو " و " اصلاح طلب تندرو " با موضوع هماهنگی میان طیف های مختلف اپوزیسیون مقیم خارج برگزار شد. موارد مختلفی در این جلسه مطرح شد؛ بعضی ها پروژه عبور از جمهوری اسلامی را خواهان بودند و اعتقاد به براندازی نظام موجود داشتند که در رأس آن ها " اسماعیل نوری علاء " بود. اما عده دیگری که از اصلاح طلبان میانه رو بودند، قائل به باقی ماندن ولایت فقیه و جمهوری اسلامی بودند و فقط اصلاحات جزئی را مطالبه می کردند.»

نوری زاده ضمن گلایه از بعضی چهره های اپوزیسیون، با لحنی تمسخرآمیز گفت: «اگر گروه ها و طیف های مختلف اپوزیسیون خودپرستی های خود را کنار نگذارند و به کوته فکری های خودشان ادامه بدهند، علیه آن ها افشاگری می کنم. من نمی دانم این آدم ها وقتی اینطور کوته فکر هستند چطور می خواهند ایران را نجات بدهند؟ به قول یکی از دوستان ما که به این آقایان گفته بود: اینقدر برای آزادی ایران عجله نداشته باشید. یک کم صبر کنید من کارهایم را در آمریکا انجام بدهم تا بتوانم با شما به ایران بیایم!»




به هر حال اتفاقات اخیر حاکی از آن است که به نظر می رسد جلسه ای که بنا بود گروه های اپوزیسیون را به هم نزدیک و آن ها را یکپارچه کند، علی رغم میل ترتیب دهندگانش به عامل جدیدی برای تعمیق و تشدید اختلافات آن ها تبدیل شده است. در واقع این موضوع را می توان اینگونه تحلیل کرد که یک سری افراد آنسوی آبها جمع شده اند و بر علیه کشورشان دسیسه می کنند. با هم دوست نیستند ولی هم پیاله اند. نمی دانند کدام نفوذی جمهوری اسلامی است! و کدام معاند بالفطره. همه از هم می ترسند و همه برای سهم بردن بیشتر از خان گسترده استعمار آمریکا و انگلیس و اسرائیل کیسه دوخته اند. سهم یکی که نمی رسد به دنبال دریدن دیکری می رود و می گوید افشاگری می کنم!. مگر انجا چه خبر است و اینان مگر به قول خودشان جمعی پاکباخته ایران و ایرانیان نیستند!. پس چه مسائلی پشت پرده دارند که از آن می ترسند و هر چندگاه به فکر افشاگری می افتند. اگر اینان صادقند و درست و دلشان به حال ایران می سوزد، پس پشت پرده انها چیست. آیا خود می دانند که خائن به مملکت هستند و به این خاطر است که هر از چند گاهی پرده دری می کنند. یا عروسکهای خیمه شب بازی هستند که طوطی وار سخنان اربابانشان را تکرار می کنند. دیروز چالنگی از شبکه آمریکا آمد و گفت: فیلمهای کشته شدن ندا ساختگی بود و امروز نوریزاد تهدید می کند علیه اپوزسیون افشاگری می کند.




اینان که خود می دانند در پشت صحنه عناد علیه جمهوری اسلامی ایران چه می گذرد. آیا بهتر نیست در زمان عیش و نوش و هنگامی که همه چیز بر مرادشان است نسبت به آگاه سازی ان بخش از جامعه که بازی خورده است روشنگری کنند!. آیا بهتر نیست تا به جای ذهن فروشی, کمی هم به فکر مردم و میهن خویش باشند و قبل از بروز اختلافات، بگویند ان چیزهایی را که گفتنی است و شفاف سازی کنند. ایا چند دلار بیشتر یا کمتر که از گدایی شبانه این آقایان خارج نشین کسب می شود ارزش نفاق افکنی در ایران و جنگ افروزی علیه جمهوری اسلامی ایران را دارد!.




پس آقایان چالنگی و نوری زاد و آقایان و خانمهایی که هم اکنون عروسکهای خیمه شب بازی آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستید. لطف کنید و دیگر افشا گری نکنید. چون به خصوص بعد از فتنه ۸۸ پیر و چوان ایران چهره زشت پشت نقاب شما را دیدند و دیگر نیازی به کپن فروشی و افشاگری شما نیست. شما و امثال شما همانهایی هستید که امروز سینه صاف می کنید و در صدای آمریکا و انگلیس دروغ پردازی می کنید. شما همانهایی هستید که برای چند دلار بیشتر و یا در صورت قطع شدن جیره تان تاز به فکر میهن می افتید.