ابراز تأسف استاندار اصفهان از ضرب و شتم خبرنگار نود

سرویس افکار نیوز - علیرضا ذاکر اصفهانی در گفتوگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متأسفانه روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اتفاقی رخ داد که به دلایل مختلف تأسف برانگیز بود.

به گزارش افکارنیوز، وی ادامه داد: رعایت نظم و انضباط اجتماعی، عدم برخورد فیزیکی و رعایت حقوق خبرنگاران عواملی هستند که با استناد به این موارد به طور طبیعی نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه پیگیری خبرنگاران در مورد پروژه‌های عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اطلاع رسانی اصحاب رسانه در مورد این پروژه‌ها زمینه ساز تسریع در عملیات احداثمی‌شود، به ویژه در مورد ورزشگاه نقش جهان که مورد مطالبه مردم بزرگوار استان اصفهان است زیرا در جریان اطلاع رسانی اصحاب رسانه، راهکارهای سودمندی در برابر مدیریت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه اتفاق رخ داده شایسته جامعه رسانه‌ای اصفهان و خبرنگار برنامه نود نبود، تاکید کرد: خوشبختانه با گذشت خبرنگار نود، این ماجرا فیصله پیدا کرد و امیدوارم در آینده دیگر شاهد بروز چنین بی اخلاقی‌هایی نباشیم.

به گزارش افکارنیوز، پس از اینکه خبرنگار و تصویربردار برنامه نود که برای تهیه گزارش از ورزشگاه نقش جان رفته بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، استاندار اصفهان این پرونده را به طور ویژه پیگیری کرد.
خبرنگار برنامه نود در اصفهان نیز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان از پیگیریهای استاندار اصفهان در مورد این پرونده تقدیر کرد.