به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: خدا را شکر بعد از برد روحیه بخش مقابل صبای قم اوضاع و احوال تیم خیلی خوب است و مشکل خاصی برای دیدار مقابل الجزیره امارات نداریم.

وی ضمن تجمید از عملکرد تیمش در مصاف با صبای قم گفت: متاسفانه به دلیل بارندگی‌های روزهای اخیر نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و امروز ناچار شدیم به تمرینات بدنسازی بپردازیم. امیدوارم بازیکنان شرایط بدنی خود را حفظ کنند تا با بهترین شرایط به مصاف الجزیره برویم.

مظلومی پیروزی مقابل الجزیره در امارات را دور از دسترس آبی پوشان ندانست و گفت: می‌خواهیم شکست بازی رفت را در امارات تلافی کنیم. ما در بازی برگشت اگر آرامش کافی داشته و از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم می‌توانیم این تیم اماراتی را شکست دهیم.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: ‌تیم الجزیره نقاط مثبتی دارد که در صددیم آنها را کنترل کرده و از نقاط ضعفش برای ضربه زدن به این تیم استفاده کنیم. ما آنالیز کافی روی سیستم و نفرات تیم الجزیره داریم و با آگاهی کامل از شرایط این تیم در بازی روز چهارشنبه به میدان می‌رویم.

مظلومی ضمن ابراز خرسندی از بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب تیم استقلال گفت: متاسفانه درهفته‌ها و ماه‌های گذشته مهره‌های خوبی را از دست دادیم که غیبت آنها به ما لطمه زد. خوشبختانه آنها شرایط بازی را پیدا کردند و با بازگشت‌شان علاوه بر ارتقای روحیه بازیکنان دست ما برای کارهای تاکتیکی بازتر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که " آیا فکر می‌کردید در پایان مسابقات لیگ برتر سه تیم در کورس قهرمانی باشند؟ "، گفت: من به این مسائل توجهی ندارم و معتقدم چهار فینال پیش رو داریم که باید در تمام آنها بدون توجه به عملکرد حریفان پیروز شویم. بازیکنانم مصمم هستند که به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابند، چرا که قهرمانی در این رقابت‌ها را حق خود می‌دانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال برگزاری فشرده مسابقات، مصدومیت بازیکنان اصلی تاثیرگذار و بدشناسی را از عوامل ناکامی تیم فوتبال استقلال در میانه نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد و گفت: دو تا سه ماه بازی‌های ما به صورت فشرده برگزار شد و زمانی که نسبت به این شرایط اعتراض می‌کردیم مرا متهم کرده و عنوان می‌کردند مظلومی بهانه جویی می‌کند.



وی در ادامه افزود: امروز حریفان ما فقط یک بار با شرایطی که در دو سه ماه گذشته تجربه کردیم روبه‌رو شده‌اند که همین مسئله باعثشده لب به اعتراض باز کنند. نمی‌دانم دیروز کار ما بهانه جویی بود آیا مربیان این تیم‌ها که اتفاقا خارجی و حرفه‌ای هم هستند بهانه جویی می‌کنند؟!

مظلومی خاطرنشان کرد: ما چهارشنبه شب در امارات بازی می‌کنیم و پنجشنبه شب به ایران باز می‌گردیم با این شرایط باید یکشنبه در یک دیدار تعیین کننده در بوشهر به مصاف شاهین برویم. با این فشردگی آیا تیم ما می‌تواند کیفیت واقعی خودرا به نمایش بگذارد؟

وی در پاسخ به این پرسش که " مقصر ناکامی احتمالی استقلال در لیگ برتر چه کسی است؟ "، گفت: نمی‌توانم مقصری برای ناکامی‌ها و امتیازاتی که از دست دادیم معرفی کنم اما اعتقاد دارم، فشردگی بازی‌ها لطمات زیادی به ما زد که مهمترین آن مصدومیت بازیکنان اصلی بود. متاسفانه ما نتوانستیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و از این بابت ضرباتی را متحمل شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: ما به ناچار دو بازی سخت و دشوار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم. ناچار شدیم در فینال جام حذفی به میدان برویم و …. ما این مشکلات را داشتیم اما دیگر تیم‌ها با این مسائل دست به گریبان نبودند و همین مسئله باعثشد از کورس جا مانده و صدر جدول را از دست بدهیم.

مظلومی در واکنش به اظهارات محمد رویانیان که گفته بود: " برخی نمی‌خواهند استقلال و پرسپولیس موفق باشند "، اظهار داشت: حرف‌های آقای رویانیان قابل احترام است اما من نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظری داشته باشم. درکل باید بگویم برخی تیم‌ها که نتیجه می‌گیرند به دنبال این هستند که چالشی پیشی روی دیگر تیم‌ها ایجاد کنند. در شرایط فعلی من به این چیزها فکر نکرده و تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم استقلال معطوف کرده‌ام.

وی با دفاع از عملکرد خط دفاع استقلال در مصاف با صبای قم، گفت: ما بعد از سه گل فرصت‌های زیادی روی دروازه صبا داشتیم، چرا کسی به این چیزها توجه نمی‌کند و همه نگاه‌ها معطوف به موقعیت‌های تیم صباست؟! البته تیم صبا از دفاع ما رد نشد و به فرصت گل نرسید. این تیم روی شوت‌های از راه دور برای خود موقعیت ساخت. این فرصت‌ها نیز در شرایطی برای تیم صبا به وجود آمد که بین خط دفاع و هافبک ما فاصله افتاد و مهاجمان این تیم فرصت شوتزنی پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر را دشوار خواند و گفت: قهرمانی در این وضعیت کار دشواری است اما بازیکنان استقلال نشان داده‌اند که کارهای سخت را راحت‌تر انجام می دهند.

مظلومی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در مصاف با سپاهان به نفع استقلال بازی کرد، گفت: پرسپولیس به نفع خودش بازی کرد نه استقلال، چرا که فقط با پیروزی در مصاف با سپاهان می‌توانست به وضعیت خود در جدول سرو سامان بخشد. درکل باید بگویم هم پرسپولیس و هم سپاهان بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند.

وی از بازیکنان استقلال خواست به فکر خود باشند و شرایط مطلوبی که دارند، حفظ کنند و افزود: ما شرایط بازیکنان را رصد کرده و اگر دچار افت شوند، با تمرینات ویژه و اختصاصی زمینه رشد آنها را فراهم می‌آوریم.



" اینطور نیست که سیدمهدی رحمتی پاداش پیروزی‌های تیم استقلال را بدهد "، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله افزود: اینکه تیمی چون استقلال گرفتار مشکلات مالی باید و مدام با این مسائل دست و پنجه نرم کند برای فوتبال ما خوب نیست. برای فوتبال ما خوب نیست که تیم بزرگی چون استقلال با این همه طرفدار و توقعی که از این تیم می‌رود، مدام دنبال رفع مشکلات مالی باشد.

وی در ادامه افزود: همه داخل زمین و آنچه در ۹۰ دقیقه بازی رقم می‌خورد را می‌بینند و از مشکلاتی که تیم دارد باخبر نیستند.

مظلومی با اعلام اینکه بازیکنان استقلال هنوز بخش عمده ای از مطالبات مالی خود را دریافت نکرده و حتی پاداش قهرمانی در جام حذفی را نیز نگرفته‌اند، افزود: متاسفانه برد و باخت‌ها تاثیری در دریافتی بازیکنان ما ندارد. شاید اگر بخشی از مطالبات آنها و یا حتی پاداش قهرمانی در جام حذفی پیش از دیدار مقابل با الجزیره به آنها پرداخت می‌شد، روحیه بازیکنان ارتقا پیدا می‌کرد.

وی از تلاش عوامل باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم یاد کرد و گفت: بازیکنان و مربیان استقلال پیراهن این تیم، هواداران و نام استقلال را دوست دارد و به همین خاطر با وجود مشکلات بهترین بازی خود را انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: آقای فتح الله زاده چک‌های زیادی برای روزهای پایانی ماه جاری به بازیکنان و مربیان داده است که اگر این چک‌ها پاس نشود، مشکلات ما بیشتر می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل و مشکلات از پیش روی باشگاه استقلال برداشته شود.

وی در خاتمه درگذشت علی مودت، پیشکسوت فوتبال و رسانه را به خانواده این مرحوم تسلیت گفت و افزود: در کشور ما مرسوم است که وقتی شخصی از دنیا می‌رود، محبوب می‌شود. اما در مورد مرحوم علی مودت باید بگویم که ایشان انسانی شریف بود که هم دوره من در فوتبال بود. من در تیم تراکتورسازی بازی می‌کردم و ایشان در ماشین سازی.

مظلومی تصریح کرد: واقعا حیف شد که آقای مودت از کنار ما رفت. تقدیر این بود که ایشان در این روزها از کنار ما برود. من برای خانواده مرحوم مودت آرزوی صبر کرده و امیدوارم خدا ایشان را بیامرزد. بنده نتوانستم در مراسم تشییع پیکر مرحوم مودت حضور یابم اما حتما بعد از پایان تمرین در کنار مزار ایشان حضور پیدا خواهم کرد.