رویانیان: وزارت ورزش دخالت کند

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در گفتوگو با فارس گفت: از کفاشیان، مسئولان کمیته انضباطی استیناف و مسئولان ورزش میخواهم رأیی که درباره دیدار پرسپولیس و داماش گرفته و با اعتراض ما مواجه شده را بشکنند و روحیه را به تیم ما برگردانند.



وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه بازی بسیار سخت و حساسی مقابل الغرافه قطر داریم. آنها هر روز صحبت می‌کنند و معلوم است برای انتقام در تهران برنامه‌ریزی کرده‌اند اما بعید می‌دانم به هدفشان برسند. در حال حاضر ما نماینده جمهوری ‌اسلامی ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم ولی با رأی ناعادلانه و تصمیمی زودهنگام از سوی کمیته انضباطی تا حدود زیادی روحیه تیم ما خراب شده است. انتظار داریم با تصمیمی بجا این روحیه را به تیم ما بازگردانند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که قبل از بازی با الغرافه رأی کمیته استیناف اعلام شود تا ده‌ها هزار هوادار پرشور پرسپولیس یکصدا با حضور در ورزشگاه آزادی، جوانمردانه تیم خود را تشویق کند. قطعاً حضور پرشور مردم در ورزشگاه آزادی روحیه بازیکنان را چندبرابر خواهد کرد.

رویانیان گفت: یکی از کمترین توقعات را در آستانه این بازی حساس از فدراسیون فوتبال داریم و حتی دوست داریم مسئولان وزارت ورزش نیز در این موضوع دخالت کنند تا روحیه را به ما در این بازی ملی برگرداندند.

وی تاکید کرد: بار دیگر هرگونه اهانت، بی‌احترامی، توهین و رفتار ناهنجار را در ورزشگاه‌ها محکوم می‌کنیم و از همه هواداران می‌خواهیم فقط برای تشویق پرسپولیس و سربلندی کشورمان در بازی مقابل الغرافه به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

رویانیان گفت: باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای اینکه فرهنگ‌سازی در فوتبال و استادیوم‌ها شود انجام خواهد داد اما من از مسئولان درخواست دارم اجازه ندهند پرسپولیس در بازی روز سه‌شنبه که نماینده ایران است بدون روحیه و به عنوان تیمی ضعیف به دیدار الغرافه برود.

رویانیان ضمن دعوت از کلیه علاقه‌مندان به فوتبال برای همراهی پرسپولیس در بازی روز سه‌شنبه به فارس گفت: از هواداران می‌خواهم حتی یک سکوی خالی هم در ورزشگاه آزادی نگذارند تا نماینده ایران بتواند با یک پیروزی شیرین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرگروه صعود کند. من برای سایر نمایندگان کشورمان نیز در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.



به گزارش فارس پس از نیمهتمام ماندن دیدار پرسپولیس و داماش، کمیته انضباطی نتیجه این بازی را ۳ بر صفر به سود داماش اعلام و ۲ امتیاز از پرسپولیس کسر کرد که این موضوع با واکنش و اعتراض باشگاه پرسپولیس مواجه شد.