به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، پایگاه النخیل در مطلبی با اشاره به دخالتهای عربستان و قطر در امور سوریه آورده است : مردم کشورهای عربی از اینکه عربستان و قطر هیچ گاه به فکر کمک تسلیحاتی به مقاومت فلسطین نیفتاده اند، ابراز شگفتی نمی کنند.

این پایگاه بیان کرد: همچنین جای شگفتی ندارد که مردم محاصره شده در غزه که آماج حملات اسرائیل قرار دارند محکوم شوند اما رژیم صهیونیستی با وجود سیاستهای تجاوزکارانه، یهودی سازی و آواره کردن ملت فلسطین هرگز محکوم نمی شود.

پایگاه مذکور آورده است: آنچه سبب تعجب است درخواست حمایت تسلیحاتی از مخالفان سوری است، با توجه به اینکه همگان به خوبی می دانند سلاحهایی که وارد سوریه می شود، از سوی قطر و عربستان است.

این پایگاه می افزاید: عربستان و قطر از آنچه مخالفان سوری نامیده می شود حمایت مالی می کنند و همسو با رژیم صهیونیستی و ناتو در سوریه عمل می کنند.

پایگاه فوق بیان کرد: با شکست تلاشها در عراق، لبنان و سوریه آیا شاهزادگان سعودی از خود نمی پرسند که به کدام سمت و سو حرکت می کنند؟

این پایگاه اعلام کرد: غربی ها همواره در اظهار نظرهای خود بر امنیت اسرائیل تاکید کرده اند، پس از شکست توطئه های آمریکا علیه سوریه آیا مقامات قطر و عربستان می توانند بهتر از آمریکا عمل کنند؟

پایگاه مذکور بیان کرد: آنها به خوبی می دانند که شکست خورده اند و آمریکا هم برای خروج از بحرانی که گرفتار آن است تلاش می کند و درخواست برای حمایت تسلیحاتی از مخالفان در واقع اعتراف به شکست است.

این پایگاه می افزاید: دهها تروریست از نیروهای سپر جزیره به ویژه عربستانی ها در خاک سوریه به هلاکت رسیده اند و دخالت عربستان و قطر در سوریه آشکار است و سعودی ها فقط نظامیان خود را برای اینکه اوضاع در سوریه بحرانی بماند به مسلخ می فرستند.