به گزارش افکارنیوز، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در گفتوگو با ايسنا درباره آخرين شرايط سرخپوشان در فاصله ۲ روز مانده تا ديدار حساس مقابل الغرافه قطر اظهار کرد: روز گذشته تمرين شادابي زير باران انجام داديم و هم بازيکنان آماده بازي مقابل الغرافه هستند. ضمن اينکه ما با وجود نداشتن چند بازيکن اصليمان نمايش خوبي مقابل سپاهان داشتيم که نشان از قدرت پرسپوليس دارد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه دیگر پرسپولیس نیست که مقابل الغرافه بازی می‌کند بلکه ایران است و هواداران باید بهتر از همیشه تیم را حمایت کند هرچند که پرسپولیسی‌ها در بازی مقابل الغرافه به خوبی این کار را انجام دادند.

زادمهر درباره اعلام آمادگی برخی پیشکسوتان استقلال برای حمایت از پرسپولیس در بازی مقابل الغرافه و تکرار حرکت علی پروین در حمایت از استقلال گفت: من از همه استقلالی‌هایی که می‌خواهند به ورزشگاه بیایند تشکر می‌کنم. به هر حال وقتی نام ایران می‌آید، دیگر پرسپولیس و سپاهان و استقلال تفاوتی ندارد و هم نماینده ایران هستند.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره اظهارات مديرعامل نفت آبادان پيرامون حضور چند دلال منتسب به باشگاه پرسپوليس در تمرينهاي اين تيم گفت: من براي اولين بار است که چنين موضوعي را ميشنوم و هيچ اطلاعي از آن ندارم. باشگاه پرسپوليس براي خود تشکيلات مشخصي دارد و اين بحثها هيچ ارتباطي به کار باشگاه پيدا نميکند. ضمن اينکه هنوز هيچ فهرستي براي خريد بازيکن مشخص نشده که اين صحبتها مطرح ميشود. همه اعضاي باشگاه و بازيکنان و کادر فني تمام تمرکز خود را روي بازيهاي باقي مانده در ليگ برتر و آسيا معطوف کردهاند و همه چيز درباره بازيکنان فصل بعد پس از پايان اين بازيها مشخص ميشود بنابراين هيچ کدام از اخباري که پيرامون فهرست بازيکنان مد نظر پرسپوليس براي فصل بعد در مطبوعات مطرح شده صحت ندارد.