به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه، دو گل وین رونی منچستریونایتد را به برد چهار بر صفر مقابل استون ویلا رساند. به این ترتیب فاصله منچستریونایتد با منچسترسیتی دوباره به ۵ امتیاز افزایش یافت.

یونایتد در حالی به مصاف ویلا رفت که هنوز در شوک باخت به ویگان بود. سر الکس فرگوسن پل اسکولز را به میانه میدان فرستاده بود و دنی ولبک را به خاویر ارناندس ترجیح داده بود.

در اوایل بازی بود که آندریاس وایمن از تله آفساید دفاع یونایتد گریخت ولی ضربه پای چپ او آرام بود و داوید دخئا به آسانی آن را گرفت.

برای یونایتد در بازی با کویینز پارک رنجرز پنالتی بحث‌برانگیزی گرفته شده بود و این بار هم در دقیقه ۷ بود که داور برای یونایتد پنالتی گرفت.

اشلی یانگ که به دلیل کارهایش که منجر به اخراج شان دری در آن بازی شده بود در محوطه جریمه با برخورد با کیاران کلارک به زمین افتاد و داور پنالتی بحث‌برانگیز دیگری برای یونایتد گرفت. صحنه آهسته نشان می‌داد که برخورد این دو نفر جزئی بوده است.

وین رونی هم توانست پنالتی را بر خلاف جهت حرکت شی گیون وارد دروازه حریف کند. این چهل و هفتمین گل فصل یونایتد در اولدترافورد بود.

یونایتد با درخشش اسکولز بازی را در دست گرفت و به حملات خود ادامه داد، اما دفاع ویلا خوب کار می‌کرد و مانع گلزنی بازیکنان یونایتد می‌شد. دنی ولبک که نمایش خوبی داشت در دقیقه ۴۴ گل دوم تیمش را زد. کریک در سمت چپ توپ را به پاتریس اورا سپرد و سانتر او را ولبک در تیر دورتر به گل تبدیل کرد.

دو تیم در ابتدای نیمه دوم بازی را آرام کردند. به تدریج و پس از دقیقه ۶۰ بود که ویلا سوار بر بازی شد و دخئا مجبور شد چند بار ضربات حریف را دفع کند. با این حال امید آنها با گل وین رونی در دقیقه ۷۴ نابود شد.

رونی توپ را به آنتونیو والنسیا سپرد و او آن را به خود رونی پاس داد و ضربه او پس از برخورد به کالینز وارد دروازه گیون شد.

دیمیتار برباتوف سپس برای اولین بار در طول دو ماه گذشته پا به میدان گذاشت.

نانی در وقت‌های تلف شده بازی روی پاس عالی جانی ایونز صاحب توپ شد و گل چهارم تیمش را هم زد.

به این ترتیب یونایتد ۸۲ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول لیگ برتر است. ویلا هم با ۳۵ امتیاز پانزدهم است، هرچند خطر سقوط را چندان حس نمیکند.