بعد انتشار تصاوير كشفحجابچينيها در نمايشگاه بين المللي تهران و بازتاب هاي گسترده خبري اين گزارش، حجت الاسلام محمد تقی رهبر نماينده مردم اصفهان از تذكر مجلس به وزارت بازرگاني در خصوص اجازه حضور به زنان بدون حجاب چيني در ايران خبر داد .

به گزارش آتی نیوز، وی در همین خصوص اظهار داشت: متاسفانه در برخی از نمایشگاه های بین المللی برگزار شده در تهران مشاهده شده که تعداد زیادی از زنان چینی در آن به صورت مکشفه و سربرهنه حضور دارند و این برای ما زشت است و برای مسئولان ما مایه سرافکندگی و خجالت است.

وی با شرم آور توصیف کردن حضور زنان بی حجاب در نمایشگاه های تهران بیان داشت: مسئولان ما گویا خوابند، عجیب است که در جمهوری اسلامی ایران اجازه حضور زنان بی حجاب در نمایشگاه دولتی داده می شود.

نماینده مردم اصفهان افزود: مهم نیست که این افراد چینی هستند یا نیستند مهم این است که وقتی وارد جمهوری اسلامی ایران می شوند باید قوانین ایران را رعایت کنند و مسئولان نیز باید بر آنان نظارت داشته باشند.

وی افزود: امروز نمایندگان تذکر جدی به وزیر بازرگانی ،در رابطه با حضور بدون حجاب زنان چینی در نمایشگاه بین المللی تهران می دهند.