شرق: اين دو پسرخاله كه گفته ميشود چهار زن جوان را مورد تعرض قرار دادهاند متهم هستند آنها را ربوده و در يك سوله متروكه مورد تجاوز قرار داده و اموال يكي از آنها را سرقت كردهاند. شكايت از شاهرخ و مهدي پنج ماه قبل به ماموران پليس داده شد. در اولين شكايت دختري به نام نگار به ماموران پليس گفت از سوي دو مرد جوان مورد آزار قرار گرفته است. او گفت: در خيابان وليعصر يك موتوري موبايلم را دزديده بود و من خيلي ترسيده بودم و داشتم گريه ميكردم. به خيابان راهآهن كه رسيدم سوار ماشين پرايدي شدم كه دو مرد سوار آن بودند و به نظر ميرسيد مسافربر هستند. آنها كه گريه من را ديدند پرسيدند چه شده است من هم گفتم موبايلم را دزديدهاند.

یکی از متهمان که جثه بزرگی هم داشت رو به من کرد و گفت فکر می‌کند می‌داند سارق موبایلم کیست. وقتی حواسم به او جلب شد یکدفعه از روی صندلی جلو به عقب آمد و بعد هم مرد راننده از مسیر اصلی خارج شد. او چاقویی زیر گلوی من گذاشت و گفت حرفی نزن. آنها من را به یک سوله بردند و مورد آزار قرار دادند. گفتند اگر در برابرمان مقاومت کنی تو را می‌کشیم و نمی‌توانی کاری بکنی. کسی هم متوجه نمی‌شود.

بعد از شکایت این دختر جوان چند شکایت مشابه دیگر هم به ماموران اعلام شد. با مشخصاتی که ماموران از دو پسر جوان به دست آوردند، توانستند آنها را شناسایی و در پاسگاه نعمت‌آباد بازداشت کنند. شاهرخ و مهدی - دو پسرخاله - زمانی که در برابر بازپرس قرار گرفتند مدعی شدند شکایاتی که علیه آنها مطرح شده دروغ است اما وقتی از سوی اولین شاکی شناسایی شدند به جرم‌شان اعتراف کردند. شاهرخ گفت: «ماشین برای من بود. من و شاهرخ باهم در میدان میوه و تره‌بار کار می‌کردیم. بعد‌از ظهرها که بیکار بودیم با هم بیرون می‌رفتیم تا اینکه به مهدی پیشنهاد دادم دختران را سوار ماشین کنیم. جایش را هم داشتیم، می‌توانستیم آنها را به سوله‌ای در اطراف تره‌بار ببریم. اولین بار به این دختر - شاکی - برخورد و او را سوار ماشین کردیم و به داخل سوله بردیم و مورد تجاوز قرار دادیم بعد رهایش کردیم.»

وقتی خبر دستگیری این دو متهم در روزنامه‌ها چاپ شد شاکیان دیگری هم به پلیس مراجعه کردند و مدعی شدند توسط این دو، مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.
یکی از این دختران گفت: «داشتم به خانه می‌رفتم چون تاکسی نبود سوار پرایدی شدم که به نظر مسافربر بود. روی صندلی عقب نشسته‌ بودم که یکدفعه راننده مسیرش را عوض کرد و بعد هم مرد درشت‌هیکلی که روی صندلی جلو نشسته ‌بود به عقب پرید و با تهدید مرا وادار به سکوت کرد و بعد هم در یک سوله من را مورد آزار قرار دادند.» متهمان گفته‌های این شاکی را هم انکار کردند اما شاکی مشخصات داخل ماشین متهمان را به پلیس داد. وقتی پلیس خودرو را بازرسی کرد متوجه شد این مشخصات درست است. در تحقیقات بعدی دو شاکی دیگر هم به ماموران مراجعه و متهمان را شناسایی کردند ضمن اینکه در بازرسی از خانه دوپسرخاله تلفن همراه یکی از شاکیان که حاوی فیلم‌ و عکس‌های خانوادگی‌اش بود پیدا شد. متهمان در نهایت مجبور شدند به تجاوز به این زنان نیز اعتراف کنند.
با توجه به اعتراف اولیه در مورد تجاوز و صدور کیفرخواست درخصوص آدم‌ربایی و سرقت موبایل یکی از قربانیان پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۵ دادگاه کیفری‌استان تهران به ریاست قاضی معتمدی فرستاده شد. بعد از انجام چندین جلسه بازجویی و تحقیق روز گذشته فلاح نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و با خواندن کیفرخواست درخواست صدور حکم قانونی را در این خصوص کرد.

سپس دو شاکی که در جلسه دادگاه حاضر بودند جزییات ربایش و تجاوز را توضیح دادند اما دو شاکی دیگر که به گفته خانواده‌هایشان بدحال بودند در دادگاه حاضر نشدند. مادران این دو شاکی از دستگاه قضایی خواستند تا متهمان را مجازات کند. یکی از آنها گفت: دختر من شوهر دارد و از وقتی این اتفاق برایش افتاده رنگ آرامش را در زندگی‌اش ندیده‌. او به شدت بدحال است و برای اینکه آبرویش نریزد در دادگاه حاضر نشده است. در ادامه متهمان در جایگاه قرار گرفتند. آنها در جلسه علنی که در مورد اتهام آدم‌ربایی و سرقت بود، گفتند: ما اتهام‌ها را قبول نداریم. این شاکیان خودشان سوار ماشین شدند و هیچ اجباری در کار نبود. ما کسی را ندزدیدیم.

متهمان در پاسخ به سوالات قاضي معتمدي -رييس دادگاه- در مورد اينكه اگر شما دختران را ندزديديد و اصلا از اين ماجرا خبر نداريد پس چرا تلفن همراه يكي از آنها در خانه شما پيدا شد و چطور يكي از آنها مشخصات داخل ماشين شما را به پليس داد، که آنها فقط سكوت كردند. سپس جلسه دادگاه براي رسيدگي به اتهام تجاوز به عنف به چهار شاكي غيرعلني اعلام شد و متهمان كه اين اتهام را هم رد كردند دفاعيات خود را ارايه دادند و وكلاي آنها نيز دفاعيات خود را مطرح كردند. با پايان يافتن جلسه دادگاه هيات قضات براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.