به گزارش افکار به نقل از شرق،روز ۱۳ فروردين امسال زني جوان در حاليكه كودكي را در آغوش داشت به بيمارستاني در مشهد رفت و به پرستاران گفت دخترش تصادف كرده و بهشدت بدحال است. وقتي كادر درماني معاينه اين دختر را آغاز كرد متوجه شد روي بدن او آثار كبودي زيادي وجود دارد كه ممكن است به خاطر تصادف به وجود آمده باشد اما مشاهده نشانههاي سوختگي در اين دختر، پزشكان را نسبت به صحت اظهارات مادر او دچار ترديد كرد.

پزشکان در شرایطی تلاش خود را برای درمان این کودک ۵/۲ساله ادامه دادند که وی به خاطر شدت جراحات وارده به شدت بدحال بود و هوشیاری‌اش را از دست داده بود. سرانجام بعد از گذشت چند ساعت روی تخت بیمارستان جان باخت و مسوولان حراست به‌خاطر مشکوک بودن موضوع پلیس را در جریان قرار دادند. ماموران بعد از حضور در مرکز درمانی و اطلاع از موضوع ابتدا به تحقیق از مادر ۲۸ساله نیلوفر پرداختند. این زن به‌شدت اعتیاد داشت و از ظاهر او قابل تشخیص بود به‌همین خاطر ماموران به وی مشکوک شدند. مهناز که در بازجویی‌های ابتدایی ادعای تصادف کردن نیلوفر را تکرار می‌کرد وقتی تحت تحقیقات تخصصی قرار گرفت مردی به نام سیروس را به عنوان قاتل فرزندش معرفی کرد و گفت: «من به ماده مخدر کراک به‌شدت اعتیاد دارم و به خاطر همین موضوع با شوهرم اختلافات زیادی داشتم تا اینکه چند وقت قبل او را ترک کردم البته نیلوفر هم با من زندگی می‌کرد چون شرایط مالی خیلی بدی داشتم با سیروس رابطه برقرار کردم. او فروشنده موادمخدر بود و می‌توانست کراک مصرفی‌ام را تامین کند البته مرد بداخلاقی بود و رفتارهای تندی از خودش نشان می‌داد.»

این زن در ادامه گفت: «روز حادثه سیروس به خانه من آمد و گفت بهتر است برای سیزده‌بدر بیرون برویم من هم قبول کردم و داشتم آماده می‌شدم که نیلوفر شروع به گریه کرد. سیروس که از صدای دخترم عصبی شده بود سیلی محکمی به صورت او زد و همین باعثشد گریه او شدیدتر شود، بعد سیروس یک شلنگ برداشت و با آن به جان دخترم افتاد. من سعی کردم وساطت کنم و اجازه ندهم او بلایی سر نیلوفر بیاورد اما زورم به سیروس نرسید و او من را هم به باد کتک گرفت و در اتاقی زندانی‌ام کرد، به سختی توانستم در را بشکنم. وقتی بیرون آمدم دیدم دخترم بی‌حال است، سریع او را به بیمارستان رساندم و ادعا کردم تصادفی رخ داده است.»

مهناز درحالی این اعترافات را به زبان آورد که روی بدن کودک ۵/۲ ساله آثار سوختگی نیز به چشم می‌خورد و تحقیقات نشان می‌داد این دختر بارها مورد آزار جسمی قرار گرفته است. ماموران بعد از اطلاع از جزییات قتل به تحقیق برای دستگیری سیروس پرداختند اما این مرد از زمان قتل فراری شده بود. جست‌وجوهای پلیس برای دستگیری مرد موادفروش بالاخره بعد از چند روز نتیجه داد و او بازداشت شد.
بنا بر اين گزارش در حال حاضر تحقيقات از متهم به قتل آغاز شده است تا جزييات جنايت فاش شود.