به گزارش افکارنیوز به نقل از فرارو، به نظر میرسد پس از برگزاری جلسه سوال از ريیسجمهور و نحوه پاسخگویی احمدینژاد به سوالاتی که نمایندگان مطرح کرده بودند، این پرونده تازه باز شده است.

عدم رضایت نمایندگان از قانون و شیوه طرح سوال از رییس‌جمهور موجب شد عده‌ای از آنها به رهبری علی مطهری اقدام به اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس درباره طرح سوال از رییس‌جمهور کنند و اینک نیز خبر می‌رسد عده‌ای دیگر از نمایندگان به دلیل نحوه پاسخگویی رییس‌جمهور به سوالات دست به شکایت برده‌اند.

یکی از نمایندگان مجلس در این ارتباط گفت: «در مجموع ۲۱ نماینده بابت نحوه پاسخگویی محمود احمدی‌نژاد به سوالات نمایندگان در جلسه سوال از رییس‌جمهور، از او شکایت کرده و دیروز شکایت خود را تقدیم علی لاریجانی کردند.»

وی درباره محتوای این شکایت گفت: این شکایت در چهار بند تدوین شده است. در بخش نخست از آنچه توهين به نمايندگان خوانده شده شكايت شده است. نمايندگان در بخش دوم از پاسخ رييسجمهور به دليل بيان مطالب خلاف واقع شكايت كردهاند. قسمت سوم شکایت هم مربوط به راس امور ندانستن مجلس است و در بخش پاياني هم از استنكاف از اجراي قوانين مطرح شده در سوال و قانون ندانستن بعضي از قوانين توسط ريیسجمهور، شكايت شده است.