به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا محدودیتهای ترافیکی راهها در روزهای پنج شنبه وجمعه ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت۹۱ را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه تا ساعت ۲۳ روز جمعه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع بوده ضمن اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۳ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۳ تا ۲۲روز پنجشنبه و ساعت ۸ تا ۲۲ روز جمعه م از محور هراز ممنوع خواهد بود.

محور دماوند

تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان - زابل

تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵(ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.