به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، دیدار تدارکاتی تیمهای ملی ایران و موریتانی از ساعت ۱۵:۳۵ در ورزشگاه آزادی در حضور ۲۰۰ تماشاگر آغاز شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود کشورمان پایان یافت.

در دقیقه ۱۰ بازیکن حریف با فروزان تک به تک شد اما دروازه بان تیم ملی این توپ را مهار کرد. در دقایق ۱۳ و ۱۴ تیم ملی توسط انصاری فرد و غلامی موقعیت های خوبی را از دست داد اما در دقایق ۳۱ و ۳۳ توسط قاسم دهنوی و کریم انصاری فرد به گل رسید.



تیم ملی در نیمه اول با ترکیب زیر به زمین رفت:

محسن فروزان، احسان حاج صفی، امیرحسین صادقی، شجاع‌خلیل‌زاده، حسین ماهینی، قاسم حدادی‌فر، میلاد زنیدپور، قاسم دهنوی، یعقوب کریمی، محمدغلامی و کریم انصاری‌فرد

در نیمه دوم کارلوس کی‌روش نفرات زیر را به میدان فرستاد:

شهاب گردان، پیام صادقیان، احمد حسن زاده، اکبر صادقی، سیامک کوروشی، پژمان نوری، ابراهیم کریمی، رضا حقیقی، میلاد فخرالدینی، محمد قاضی، محسن مسلمان،

دقیقه ۶۴ بازی فخرالدینی با خطایی که انجام داد به حریف پنالتی داد اما این ضربه را گردان مهار کرد.

در دقیقه ۷۵ کی‌روش حسن زاده را از بازی بیرون آورد اما بازیکنی را به جای او به میدان نفرستاد و تیم ملی ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. حسن زاده به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد. همچنین حامد لک در دقیقه ۷۸ به جای گردان به میدان آمد.

در دقیقه ۸۰ ایران صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را قاضی از دست داد. از دقیقه ۸۰ به بعد باران شدیدی در ورزشگاه آزادی باریدن گرفت.

قضاوت این مسابقه بر عهده محمدرضا اکبریان بود. صادقیان و فخرالدینی از ایران و یوسف محمد و بولانی از موریتانی کارت زرد گرفتند.

موریتانی در رده بندی فیفا در رتبه ۲۰۲ و ایران در رده ۵۱ قرار دارند.