ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از واحدهای مسکونی فروشی در مناطق مختلف تهران پرداخته است. قیمت پیشنهادی این دسته از واحدهای مسکونی و آخرین نرخ های اعلام شده از سوی فروشندگان در هفته جاری به این شرح است:

در خیابان یوسف آباد، خیابان ابن سینا یک واحد مسکونی ۱۰۱ متری تک‌واحدی با پارکینگ و انباری، متری ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است البته ۸ سال از عمر بنای این واحد مسکونی می‌گذرد.

از طرف دیگر واحدی به متراژ ۱۰۳ متر مربع بازسازی شده در خیابان بهار شمالی به بازار فروش پیشنهاد شده است و مالک قیمت هر متر مربع را یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عنوان کرده است.
همچنین ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قیمت هر متر مربع از یک واحد ۸۰ متری در خیابان ویلا است که عمر بنای واحد مذکور ۸ سال است اما از کلیه امکانات برخوردار است.
از طرف دیگر فروشنده‌ای واحد ۹۲ متری نوساز خود را در خیابان شورا واقع در نیروی هوایی آماده تحویل به خریدار کرده است، این واحد مسکونی از کلیه امکانات بهره‌مند است و قیمت هر متر مربع آن ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیشنهاد شده است.
علاوه بر این در خیابان مالک‌اشتر واحدی ۷۰ متری به اضافه پارکینگ و انباری و ۱۵ میلیون تومان وام به قیمت ۱۱۵ میلیون تومان به بازار فروش معرفی شده است؛ یعنی قیمت هر متر مربع واحد مذکور یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
در محدوده میدان محمدیه، خیابان خیام، مالکی دو واحد ۶۵ و ۷۰ متری را به همراه پارکینگ مترمربعی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است.
این واحد نوساز است و مالک تاکید کرده که نرخ پیشنهادی مقطوع است و امکان تخفیف برای آن وجود ندارد.