صحبت‌های دختر برلوسکونی درمورد مسائل اخلاقی پدرش

به گزارش افکار روزنامه انگلیسی “دیلی‌تلگراف “ نوشت، “باربارا برلوسکونی “، ۲۵ ساله، درمصاحبه با نشریه “Vanity Fair ” با اشاره به فساد اخلاقی “سیلویو برلوسکونی ” تصریح کرد که یک سیاستمداران نباید زندگی خصوصی و عمومی خود را جدا از یکدیگر بدانند و در ادامه تأکید کرد که من هیچ‌گاه حاضر نیستم با یک پیرمرد رابطه دوستی برقرار کنم.
باربارا، یکی از سه فرزند سیلیویو برلوسکونی و ثمره دومین ازدواج وی با “ورونیکا لاریو ” است که در ماه مه اعلام کرد به دلیل فساد اخلاقی برلوسکونی قصد جدایی از او را دارد.
باربارا به نشریه “Vanity Fair ” گفت: باورم نمی‌شود که یک سیاستمدار به خود اجازه دهد میان زندگی خصوصی و عمومی خود تمایز قائل شود. سیاستمداران مسئولیت دارند که دولت را به خوبی اداره کنند و رفاه را برای کشور فراهم آورند اما آن‌ها همچنین می‌بایست در حفظ ارزش‌ها و بهبود این ارزش‌ها نیز تلاش کنند.
وی از حضور پدر ۷۲ ساله خود در مهمانی جشن تولد یک دختر ۱۸ ساله در خارج از “ناپل ” که اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود، بسیار متحیر شد.

دختر برلوسکونی در ادامه گفته‌های خود افزود: داستان زندگی من، قصه دختری است که دوران جوانی نسبتا آرامی را تجربه کرده است. من هرگز با پیرمرد‌ها دوستی و رابطه برقرار نکرده‌ام.
بنا بر این گزارش، زندگی خصوصی نخست‌وزیر ایتالیا در چند ماه اخیر به شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته است. این مسئله پس از آن رخ داد که همسر وی گفت که برلوسکونی با دختران جوان رابطه برقرار می‌کند و در مهمانی‌های آنها شرکت می‌کند.
به دنبال انتشار اخبار فساد اخلاقی نخست‌وزیر ایتالیا، محبوبیت برلوسکونی در کشور ایتالیا تا حد بسیار زیادی کاهش یافت بطوریکه در نظرسنجی موسسه “آی‌پی‌آر ” که نتیجه آن چند هفته پیش در روزنامه “لاریپابلیکا ” به چاپ رسید، مشخص شد که محبوبیت “سیلویو برلوسکونی ” نخست وزیر میلیاردر ایتالیا به ۴۹ درصد تنزل یافته ‌است.