به گزارش افکارنیوز، خرسهای قطبی موجوداتی بسیار بانمک و جذاب هستند. اما در کنار این جذابیت، روحیهای شکارچی و حملهگر دارند. آنها شناگرانی بسیار ماهر و دارای بدن و پنجههایی بسیار قوی هستند. خرس قطبی همیشه آماده حمله است.

خرس‌های قطبی با ماهیچه‌های بسیار قوی خود و پنجه‌هایی که تا حدی حالت پره‌دار دارند، شناگران بسیار قابلی هستند. غذای مورد علاقه آن‌ها خوک آبی است، با این حال آن‌ها می‌توانند هر چیزی را که پیدا کنند به عنوان غذا بخورند. خرس‌های قطبی حتی گاهی غذای خود را در زباله‌های مناطقی پیدا می‌کنند که پر از انسان شده است.



خرس‌های قطبی ساکن قطب شمال، موجودات بزرگ و به ظاهر بسیار دوست‌داشتنی هستند. آن‌ها بامزه‌اند و رفتارهایی با هم دارند که برای انسان یادآور محبت و برقراری ارتباط صمیمی است. اما همین موجود دوست‌داشتنی و زیبا می‌تواند شکارچی بی‌رحم و بسیار خطرناکی باشد که هیچ ترسی از هیچ موجودی ندارد و همیشه برای حمله و کشتن آماده است.

به واسطه گرمایش زمین و از بین رفتن یخهای قطبی، محل زندگی و شکار خرسهای قطبی و نیز تولد تولهها، روز به روز در حال کمتر شدن است و این موجودات زیبا در آیندهای نه چندان دور در معرض خطر جدی انقراض خواهند بود.