به گزارش افکارنیوز، بيژن ذوالفقار نسب در گفتوگو با ايسنا، درباره ديدار سه شنبه شب پرسپوليس برابر الغرافه که به تساوي دو تيم انجاميد، اظهار کرد: پس از بازي رفت اين دو تيم هم گفتم که الغرافه تيم خوب و با امکاناتي است و پرسپوليس در شرايطي استثنايي توانست اين تيم را در قطر شکست دهد. الغرافه بسيار پرمهره و با برنامه است و روز گذشته هم برابر تماشاگران پرشمار پرسپوليس بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت. در مجموع عملکرد پرسپوليس را در دو بازي رفت و برگشت برابر الغرافه مثبت ميدانم.

وی ادامه داد: به نظر من چهار امتیازی که پرسپولیس از دو بازی رفت و برگشت برابر الغرافه کسب کرد، خوب بود. ضمن این که پرسپولیس در این دو بازی چهار گل زده و تنها یک گل خورده است. حال این که می‌گویند دریافت گل در دقیقه ۹۰ قابل باور نیست و نمی‌توان آن را هضم کرد، یک برخورد احساسی است. الغرافه تیمی با برنامه و خوب بود و این پرسپولیس بود که در بازی رفت خیلی خوب عمل کرد و پیروز شد.

ذوالفقار نسب در ادامه و در پاسخ به این سوال که با توجه به این که حریفان پرسپولیس نسبت به این تیم شناخت بیشتری پیدا کرده‌اند، دیدار این تیم را برابر الهلال چطور پیش‌بینی می‌کنید، اظهار کرد: الهلال هم تیم خوبی است و امکانات زیادی دارد. پرسپولیس باید در بازی‌های آینده‌اش قوی‌تر بازی کنید. بازی سه‌شنبه پرسپولیس نسبت به بازی‌های داخلی این تیم بد نبود که البته آن هم به دلیل حضور دروازه‌بان خارجی و چند بازیکن دیگر مثل شیثرضایی و پولادی است. پرسپولیس برابر حریفان خارجی خود باید بهتر و قوی‌تر حاضر شود.

وی همچنین گفت: پرسپولیس تا پیش از اخراج فرهاد مجیدی خوب بازی می‌کرد، اما با اخراج این بازیکن انرژی مثبت پرسپولیس از بین رفت و ترس بازیکنان پرسپولیس ریخت و باعثشد الغرافه ۱۰ نفره بهتر بازی کند. پرسپولیس برابر الهلال و سایر حریفان آسیایی‌اش باید مانند دیدار رفت با الغرافه بازی کند. پرسپولیس در آن بازی به قول قدیمی‌ها «خون‌دار» بازی کرد و در تمام مدت بازی مانند شطرنج، باهوش و مصمم و درگیرانه کار کرد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه نقطه ضعف این تیم را در دیدار برابر الغرافه تمرکز کم عنوان و خاطر نشان کرد: تنها مساله‌ای که در بازی دیروز پرسپولیس پیدا بود، این بود که این تیم نسبت به بازی‌های قبلی‌اش از تمرکز کمتری برخوردار بود. پرسپولیسی‌ها باید در بازی‌های بعدی دقیق‌تر و با برنامه‌تر عمل کنند. به نظر من حتی مصطفی دنیزلی هم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار داشت و تمرکز لازم را برای تعویضی‌ها و زمان مناسب برای این کار نداشت.

ذوالفقار نسب در پايان شانس پرسپوليس و الغرافه را براي صعود به مرحله بعد زياد توصيف کرد و گفت: پرسپوليس بايد تلاش کند که به عنوان تيم اولي صعود کند تا به تيم اول گروه B که احتمالا الاتحاد است، برخورد نکند. از سوي ديگر الغرافه با توجه به بازي ديروز و بازيهاي آيندهاش شانس زيادي براي صعود به مرحله حذفي دارد.