دنیزلی: اخراجیهای پرسپولیس معلومند

به گزارش افکارنیوز به نقل ازايسنا، مصطفي دنيزلي پس از ديدار پرسپوليس و سايپا در نشست خبري حاضر شد و در مواجهه با سوال خبرنگاري كه از او پرسيد فكر ميكرديد در روز تولد نوهتان پرسپوليس چنين شكستي را متحمل شود، گفت: ما از نظر فكر و تمركز ممكن است يك روز شرايط خوبي داشتيم و يك روز هم بد. امروز براي من روز خاصي بود كه دوست داشتم احساس متفاوتتري برايم به وجود ميامد اما نشد. وقتي راحت گل بخوري، ذاتا معلوم است كه چنين اتفاقي ميافتد.


دنیزلی گفت: اگر بخواهم خلاصه بازی را بگویم، تنها می‌توان گفت رقیب ما ۵ یا ۶ بار به دروازه ما نزدیک شد و ۴ گل زد اما ما ۱۰ یا ۱۵ بار به دروازه‌شان حمله کردیم و فقط ۲ گل زدیم. امروز الگویی برای ساده گل خوردن و سخت گل زدن بودیم. در اصل وقتی ۱۰ نفره شدیم نگذاشتیم خیلی از این مسئله ضربه بخوریم. در ابتدای بازی هم خواستم به بعضی از بازیکنان شانس حضور در ترکیب اصلی را بدهم. به دست آوردن این فرصت‌ها و استفاده از آن‌ها دست خود بازیکنان است.


وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافاتی که در درون تیم پرسپولیس شنیده می‌شود بویژه میان شما و علی کریمی در به وجود آمدن چنین نتیجه‌ای نقش داشت گفت: نمی‌دانم رسانه‌ها چه نوشته‌اند اما بین من و علی کریمی مشکلی نیست که بخواهم اینجا درباره‌اش صحبت کنم. اگر هم چیزی باشد، سر تمرین با هم حرف می‌زنیم. در نتیجه امروز تاثیر گلی که از الغرافه خوردیم از نظر روانی میان بازیکنان قابل شهود بود. روند ما تاکنون سینوسی بوده. ما در رقابت‌های آسیایی بعضا نتایج خوبی گرفتیم و در لیگ بد بودیم. این تمرکز برقرار کردن میان بازی‌های آسیایی و داخلی کار بسیار سختی است.


دنیزلی درباره نیمه دوم بازی نیز گفت: در نیمه دوم هم نکات قابل انتقادی وجود داشت و هم نکات مثبتی هم بود. اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد امکان بازگرداندن نتیجه را داشتیم. در نهایت می‌توانم بگویم این بازی‌ها کار من را هم سخت می‌کند و هم آسان.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا آرای کمیته انضباطی هم در روحیه بازیکنان‌تان و در نهایت به وجود امدن این نتیجه موثر بود و آیا شما در این مدت کوتاه اقدامات روحی و روانی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید گفت: ما کار روحی روانی روی بازیکنان انجام می‌دهیم اما این کار بلند مدت است نه کوتاه مدت. وضعیت ما در لیگ خیلی برای این کار مساعد نیست. تمام شرایط ما در لیگ عواملی هستند که می‌توانند تاثیر منفی روی روحیه بازیکنان بگذارند اما پیگیری یک سری مسائل از جمله واکنش به احکام کمیته انضباطی مربوط به مدیریت باشگاه است نه من.


وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس سال ۸۵ هم خوب گل می‌زد و هم راحت گل می‌خورد در این باره چه نظری دارید خندید و گفت: بله بعضی وقت‌ها ممکن است یک تیم شرایطی داشته باشد که راحت گل بخورد و خوب هم گل بزند. باید اگر مشکلی هست آن را برطرف کنیم.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسید چه نظری درباره صحبت‌های گزارشگر تلویزیونی بازی امروز که مدعی بوده نیمکت نشینی علی کریمی به خاصر مصاحبه‌اش علیه دنیزلی بوده است اظهار کرد: اینکه جریان مصاحبه چه بوده را نمی‌دانم اما من چنین تصمیمی نگرفته‌ام و اصولا هیچ وقت چنین تصمیم‌هایی نمی‌گیرم.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اخراجی‌های پرسپولیس از الان مشخص شده‌اند و آیا همان‌هایی هستند که شاید هواداران پرسپولیس به عملکردشان انتقاد دارند گفت: من نمی‌دانم در ذهن هواداران و مردم چه می‌گذرد اما اخراجی‌های پرسپولیس برای من مشخص شده‌اند اما فقط در ذهنم نه جای دیگر.


دنيزلي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا با نااميد شدن از موفقيت پرسپوليس در ليگ برتر، به موفقيت اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا و قهرماني در اين رقابتها فكر ميكنيد، گفت: قطعا همين است. زماني كه من به پرسپوليس آمدم، اين موضوع را سنجيدم كه آمدم. اصلا اگر اوضاع پرسپوليس در ليگ برتر و جام حذفي خوب بود كه نيازي به حضور من در اين تيم نبود.