به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، امیر قلعهنویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راهآهن گفت: باید تشکر ویژهای از طرفداران تراکتور که بهترین و با معرفتترین هواداران هستند داشته باشم و از خبرنگاران نیز به دلیل اینکه در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردم عذرخواهی کنم. بازی بسیار خوبی بود و خودم که کنار زمین بودم از سرعت بازی و ایجاد موقعیتهای گل لذت بردم و خدا را شکر میکنم که موفق به کسب ۳ امتیاز شدیم. هرچند که موقعیتهای زیادی هم داشتیم.

وی درباره نتایج سپاهان و استقلال گفت: ‌ دنبال نتایج خودمان هستیم. سه دیدار دیگر داریم که باید با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و پایان خوشی را در انتهای فصل رقم بزنیم. می‌توانستیم در جایگاه بهتری از جدول هم قرار داشته باشیم اما مشکلاتی برای ما به وجود آمد که نتوانستیم بهتر باشیم. چندین هفته بین تیم‌های اول تا چهارم جدول بودیم که افتخاری است.

قلعه‌نویی درباره اعتراض به داوری در کنار زمین گفت: فشار بالا بود و باعثشد کمی اعتراض کنم اما داور اشتباهات تأثیرگذاری در نتیجه بازی نداشت.

وی درباره تغییر زمان‌ دیدارهای استقلال گفت: قبل از بازی فجر درخواست کرده بودیم اما درباره تغییر مکان مسابقه درخواستی نداده بودیم. به احترام هواداران پرسپولیس قبول کردیم دیدارمان با این تیم یک روز زودتر برگزار شود به خاطر اینکه این تیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. حتی حاضر شدیم نیم‌ساعت زودتر بازی‌مان برگزار شود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد بازگشت به استقلال و دست‌نوشته هواداران این تیم گفت: ممنون طرفداران استقلال هستم همواره آنها را دوست داشته و خواهم داشت اما در حال حاضر تمام وجودم و هم و غمم انجام سه بازی باقی‌مانده برای تراکتورسازی است. هیچ‌کس در رابطه با بازگشت به استقلال با من صحبت نکرده است و از طرفداران تشکر می‌کنم.

قلعهنویی در خصوص ماندن در تبریز گفت: دو شرط گذاشتم. حفظ بازیکنان موجود و جذب بازیکنانی که مدنظر دارم. آسیا باید به تراکتور افتخار کند.