به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، قدسنا به نقل از معاریو نوشت: لیبرمن در گزارش خود تصریح کرد روند تحولات مصر چالشی استراتژیک برای تل آویو و از مسئله هسته ای ایران هم نگران کننده تر است.

وزیرخارجه اسرائیل تاکید کرده است: این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که توجه کنیم مصر بزرگ ترین کشور عربی است که صدها کیلومتر مرز با ما دارد.

وی با بیان ضرورت آماده بودن تل آویو جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از اتفاقات اخیر مصر تاکید کرد؛ نیروهای ویژه ای که قبل از امضای معاهده صلح با مصر تشکیل و بعد از امضای این معاهده از سوی رژیم صهیونیستی منحل شده، باید بار دیگر تشکیل گردد.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها از انقلاب مردم مسلمان مصر با عناوین نظیر «زلزله ۹ریشتری، فروپاشی متحد راهبردی اسرائیل، تجدید کابوس انقلاب ۱۹۷۹ ایران، خزان و زمستان آرزوهای اسرائیل، و الهام گرفته از انقلاب(امام) خمینی در ایران» یاد کرده اند.

اظهار نگرانی لیبرمن درباره انقلاب مصر در حالی است که بنابر تصریح مطبوعات غربی، رژیم صهیونیستی در چالش هسته ای با ایران نیز طرف بازنده و منزوی محسوب می شود و حتی از سوی سران آمریکا نیز مورد بی اعتنایی قرار می گیرد.