مدیر سابق سازمان خصوصی سازی با وثیقه آزاد است

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، فراهانی نماینده دادستان عمومی و انقلاب تهران در رسیدگی به پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی با اشاره به این مطلب که برخی از وکلا از ابتدای برگزاری جلسات دادگاه بارها درباره اشتغال زایی در گروه آریا صحبت کردهاند گفت: اینها همگی تلاش دارند خسروی را فردی معرفی میکنند که اهل اشتغال زایی بوده است که این امر باعث بهره برداری وکلا میشود برای تبرئه سایر متهمان.

وی افزود: باید گفت آقایان وکلای محترم اشتغال زایی با آن تصوری که شما دارید صورت نگرفته و حدود ۱۴ هزار کارگری که وارد آمار هولدینگ آریا شده‌اند همگی کارمندان دولت هستند.

فراهانی تصریح کرد: خسروی آمده با سازمان خصوصی سازی زد و بند کرده است و مستحضر باشید ما برای آقای ک - ز مدیر سابق این سازمان پرونده ارتشا داریم چون ایشان در ان زمان رئیس سازمان خصوصی سازی بوده است.

وی افزود: برای وی پرونده ارتشا داریم و ایشان با وثیقه آزاد است که ان شاء الله یک روزی می‌آیند اینجا و پاسخگو خواهند بود.

نماینده دادستان تهران در رسیدگی به پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی گفت: گروه آریا با تخلف در سازمان خصوصی سازی ۲ تا شرکت گروه ملی فولاد و تراورس را خریداری کردهاند که این ۱۴ هزار کارگر از پیش در آنها به استخدام در آمده بودند.