به گزارش افکارنیوز، جعفر جعفری در گفتگو با مهر در خصوص شکست فجر برابر مس سرچشمه تصریح کرد: برد مقابل این تیم می توانست ما را تا رده هفتم جدول بالا بیاورد. کم دقتی مهاجمان ما باعث شد تا دروازه حریف بسته بماند. اگر بازیکنان فجر در نیمه اول دقت می کردند می توانستیم حداقل سه گل به سرچشمه بزنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که " آیا بازیکنان فجر مغرور شده بودند "؟ تاکید کرد: نمی شود گفت مغرور بودند، اما این شکست برای ما تلنگر و گوشزد خوبی بود که حتی نباید یک تیم سقوط کننده را دست کم بگیریم. البته ما سه بازیکن اصلی خودمان را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و این مسئله هم در شکست ما بی تاثیر نبود.

جعفری درباره اینکه گفته می شود " تیم فجر با شکست برابر مس سرچشمه قربانی فوتبال پاک شده است "، یادآور شد: به هر حال این مسابقه تمام شده است و بهتر است دیگر درباره آن صحبت نکنیم، اما امیدوارم مس سرچشمه در بازی هفته آینده برابر مس کرمان هم همینطور بازی کند. هرچند ما می دانیم سرچشمه در این مسابقه با اختلاف چهار یا پنج گل از تیم هم شرکتی خود شکست می خورد تا جلوی سقوط دیگر تیم کرمانی را بگیرد.

مدیرعامل باشگاه فجر در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به رضا حقیقی بازیکن جوان این باشگاه و ابراز تمایل او برای جدایی از فجر گفت: آنهایی که می گویند حقیقی قرارداد ندارد بیایند او را ببرند! قرارداد حقیقی با باشگاه فجر دوساله است و به هیچ عنوان مشروط نیست. هر تیمی خواست حقیقی را ببرد باید یک میلیارد تومان پول بدهد تا رضایتنامه او را صادر کنیم.

وی در پایان گفت: ما برای این بازیکن زحمت کشیده ایم تا مطرح شود و حتی به تیم ملی برسد. برنامه ما این است که از این به بعد برای باشگاه درآمدزایی کنیم. به همین خاطر هر بازیکنی که قراداد دارد و می خواهد از تیم برود باید برای گرفتن رضایتنامه پول بدهد.

تیم فوتبال فجر سپاسی روز شنبه و در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر مقابل مس سرچشمه با یک گل شکست خورد. این نتیجه باعث شد تا فجر سپاسی در رده دوازدهم باقی بماند و همچنان خطر سقوط را احساس کند.