به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمدحسن انصاریفرد پس از جلسه اتحادیه باشگاهها در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده پیش از دیدار با تراکتورسازی گفت: ما تنها تیم خصوصی هستیم و باید از ما حمایت کنند، چرا که با این حاشیهها دیگر ممکن است کسی سراغ خصوصیسازی نیاید و این موضوع به خاطره تبدیل شود.

وی با اشاره به تغییر زمان و مکان دیدار با تراکتورسازی گفت: نمی‌دانم چرا این کار را انجام داده‌اند شاید ما می‌خواستیم در ورزشگاه آزادی یا شهر قدس بازی کنیم، چرا فدراسیون مکان بازی را تعیین کرد، پس ما چه کاره هستیم؟

انصاری‌فرد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه مسئولان راه‌آهن اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال از تراکتورسازی حمایت می‌کند تصریح کرد: آنها با جانب‌داری از تراکتورسازی دوست داشتند این تیم برنده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا ممکن است چنین کاری صورت گیرد اظهار داشت: آنها دیگر خودشان این موضوع را می‌دانند اما آنچه از ظاهر امر بر می‌آید این است که فدراسیون دوست داشت تراکتورسازی راه‌آهن را شکست دهد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنند فدراسیون به دنبال قهرمانی تراکتورسازی است گفت: من این را نمی‌گویم و فقط می‌گویم که می‌خواستند تراکتورسازی ما را ببرید.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سؤال که شرایط راه آهن در جدول خطرناک است خاطرنشان کرد: نگرانی وجود ندارد و شرایط تیم ما خطرناک نیست.

وی درباره اینکه ابتدای فصل انتظار نتایج بیشتری از این تیم می‌رفت گفت: تیم را دیر بستیم و این در کار ما خلل ایجاد کرد.

انصاری‌فرد انتقال راه‌آهن به مشهد را منتفی اعلام کرد و گفت: در جلسه با مالکان باشگاه برای حضور در فصل بعد تصمیم می‌گیریم ضمن اینکه دایی در راه‌آهن می‌ماند.

وی در پایان اعلام کرد که مشکلات مالی حل و ۶۰درصد پول بازیکنان پرداخت شده است.