به گزارش افکارنیوز،علی سرتیپی مدیر پخش فیلم "نارنجی پوش" در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این فیلم هم اکنون در ۲۶ سینمای تهران روی پرده رفته و در ۲۳ شهرستان نیز اکران شده است. "نارنجی پوش" در تهران ۴۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها به دلیل اینکه به تازگی اکران شده ۱۰۰ میلیون فروش داشته است.

وی افزود: البته به دلیل تبلیغات گسترده ای که از ابتدا اکران فیلم در تهران بوده ا با استقبال بیشتری روبرو بودیم. اما در شهرستانها دیرتر شروع شد. البته تبلیغات در شهرها نیز ادامه دارد.

سرتیپی ادامه داد: " نارنجی پوش " در تهران در شب های تعطیل و سه شنبه ها که نیم بها است، سانس های فوق العاده داشت. هم اکنون آنونس تازه فیلم نیز با صدای محمد رضا دلپاک در سینماها در حال پخش است.

وی تاکید کرد: یکی از تبلیغات جالب این فیلم که با استقبال نیز روبرو شد پوشیدن لباس های نارنجی توسط کارمندان پردیس های سینمایی بود. البته نمایش فیلم به همراه عوامل و بازیگران " نارنجی پوش " نیز با توجه مردم روبرو شد. به زودی در یکی از مراسم لیلا حاتمی نیز حضور پیدا خواهد کرد.

سرتیپی در ادامه عنوان کرد: اکران های دانشجویی به تازگی آغاز شده است و همچنین در شهرستان ها نیز دانشجویان درخواست نمایش فیلم به همراه عوامل را داشته اند. شهرهای اصفهان، مشهد و شیراز با استقبال خوبی روبرو بودیم. نمایش فیلم در برنامه زنگ مدرسه نیز در نظر گرفته شده است.

حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، همایون ارشادی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجواد جعفرپور، مهیار پورحسابی، کیانوش گرامی، علی‌اصغر طبسی و… بازیگران اصلی این فیلم هستند.

"نارنجیپوش" اثر داریوش مهرجویی داستان حامد آبان(حامد بهداد) عکاس حرفهای مجلات و روزنامهها است که با خواندن کتابی چنان تحتتاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغالزایی میشود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری میپیوندد و باعنوان نارنجیپوش لیسانسه به شهرت میرسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیبهای عاطفی تند و ناگهانی به سمتوسویی دیگر میبرد.