به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بهروزی که در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۴۸ کیلوگرم، ضمن کسب مدال طلا، چهار کیلوگرم از نزدیکترین رقیبش فاصله گرفته بود، در دوضرب پس از مهار وزنه ۱۷۵ کیلوگرم، دو بار در مهار وزنه ۱۸۰ ناموفق عمل کرد تا ضمن از دست دادن مدال این حرکت، شانس کسب مدال طلای مجموع را هم از دست بدهد و روی سکوی سوم قرار بگیرد.

دیگر وزنه بردار کشورمان، مرتضی رضائیان در دوضرب عملکردی بهتر از بهروزی داشت و پس از مهار وزنه‌های ۱۷۱ و ۱۷۷، مدال برنز حرکت دوضرب خود را مسجل کرد.

رضائیان برای حرکت سوم خود پشت وزنه ۱۸۴ کیلوگرم قرار گرفت. او در صورت بالای سر بردن این وزنه، ضمن شکستن رکورد ۱۲ ساله ایران که با ۱۸۲ کیلوگرم در اختیار جواد خوشدل قرار دارد، می‌توانست مدال طلای دوضرب و مجموع رقابت‌های این دسته را نیز از آن خود کند اما این اتفاق نیفتاد تا پایان تلاش دو وزنه بردار ۶۹ کیلویی کشورمان کسب یک مدال طلای یکضرب و یک مدال برنز مجموع از سوی سجاد بهروزی و یک مدال برنز دوضرب از سوی مرتضی رضائیان باشد.

براساس این گزارش، سجاد بهروزی با رکورد مجموع ۳۲۳ و مرتضی رضائیان با رکورد مجموع ۳۱۸ به کار خود پایان دادند.

در این وزن دو وزنه بردار چینی در حالی با حدنصاب مجموع ۳۲۴ گیلوگرم مدال‌های طلا و نقره مجموع را به دست آوردند که وزن بدن‌شان از سجاد بهروزی بیشتر بود و این وزنه بردار کشورمان با یک کیلوگرم رکورد بیشتر می‌توانست بالاتر از آنها روی سکوی قهرمانی بایستد.

چهل و سومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور ۲۴۶ وزنه بردار از ۲۸ کشور آسیایی در پیاپونگ تائک کره جنوبی برگزار میشود.