شهرام لاسمي كه او را با بازي در نقش قلقلي ميشناسيم، در حال حاضر برنامه اتل متل تماشا را از شبكه دو سيما روي آنتن دارد؛ اين بازيگر در گفتوگويي با ایسنا، شركت كرد و توضيحاتي را درباره اين برنامه ارائه داد.

او یادآور شد: «اتل متل تماشا» از اول آبان‌ ماه سال گذشته به صورت یک روز در میان در روزهای فرد از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روی آنتن می‌رود و در حال حاضر سری سوم این برنامه را در حال پخش داریم.

لاسمی ادامه داد: استقبال از این برنامه تا به حال بسیار خوب بوده است؛ ما یک مهد کودک مجازی را برای بچه‌هایی که به محیط‌های آموزشی دسترسی ندارند ایجاد کرده‌ایم، این برنامه در حقیقت یک مهد کودک مجازی است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برنامه ما یک مهد کودک است و استقبال زیادی را به دست آورده، سعی می‌کنیم آن را تا زمانی که ممکن باشد ادامه دهیم. ما روزانه حتی تا ۱۰۰ هزار پیامک و ایمیل از سوی مخاطبان برنامه دریافت می‌کنیم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: برنامه‌ی ما برای گروه خردسال است. با این حال حمایتی که لازم است از سوی شبکه انجام نمی‌شود ولی استقبال مردمی تا به حال خیلی خوب بوده است.

لاسمی افزود: یکی از کارهای ما این است که بچه‌ها شعر برنامه را می‌خوانند و برای ما می‌فرستند و ما هم در برنامه آن را پخش می‌کنیم. این مساله برای بچه‌ها جذابیت ایجاد کرده و باعثشده تماس‌های زیادی از طرف آن‌ها داشته باشیم.

شهرام لاسمی همچنین یادآور شد: بچه‌ها در حال حاضر به چنین برنامه‌هایی نیاز دارند. برنامه ما هم ۹۰ درصدش آموزشی است چون برخی بچه‌ها به خاطر شرایط مالی‌شان به مهد کودک و استفاده از آن دسترسی ندارند. ما در برنامه «اتل متل تماشا» کارهایی که مهد کودک به بچه‌ها آموزش می‌دهد را یاد می‌دهیم؛ مثلا یکی از بخش‌های برنامه ما هر روز ورزش کردن، ترغیب بچه‌ها به زود بیدار شدن و گوش دادن به موسیقی است.

او ادامه داد: ما حتی یک بخش داریم که پدر و مادرها اسم بچه‌هایی که خوب صبحانه خورده‌اند یا به حرف پدر و مادرشان گوش کرده‌اند را برای ما می‌فرستند. این مساله آن‌ها را بسیار تشویق می‌کند که کارهای خوبشان را ادامه دهند.

شهرام لاسمی درباره‌ی «اتل متل تماشا» توضیح داد: لیلا مردانیان تهیه‌کننده‌ی برنامه است. سارا روستاپور آن را کارگردانی می‌کند و عروسکی تن‌پوش در برنامه وجود دارد که پیمان کلانتری بازی آن را برعهده دارد و مریم اکبری به جای این عروسک حرف می‌زند.

اين بازيگر كودك و نوجوان در پايان از دوبلهي يك شخصيت عروسكي خبر داد و افزود: من بعد از گذراندن يك سري دورههاي دوبلاژ در برنامه گلآموز شبكه آموزش به جاي يك عروسك مداد حرف ميزدم و قلقلي كه سالها حرف نميزد الان در برنامههاي كودك حرف ميزند.